Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Eg savner ein søkefunksjon slik at vi kan søke på tidligare innlegg og ikkje må bla oss igjennom ALT av innlegg for å finne det vi skal.
Er det berre eg som er blind og ikkje klarer å sjå ein slik funksjon eller har det aldri eksistert?
Har etterlyst det samme selv, og sett at andre også har gjort det, men aldri sett noen får svar så regner med at den ikke finnes lenger. Men hvis det er tråd du selv har deltatt i kan du kanskje finne den på "din side". Ellers foreslo noen at man kan google inneholdet i tråden.
Syns det er veldig merkelig at de ikke kan få inn den funksjonen igjen!
Er jo tungvindt å skulle søke på google kvar gang ein vil finne noko. :S
Huff, jaja. Hadde gjort forumkvardagen litt enklare, sidan ein slepp å lage nye innlegg når det er ting som allerede er spurt om.
Søkefunksjonen måtte bort en periode da serverene våres ikke fungerte slik de skulle. Det er nå ordnet, så i dag la vi ut søkefunksjonen igjen. Den er til og med noe bedre enn den forrige utgaven... og den kommer til å bli enda bedre...
jeg savner rullegardinmenyen nederst i siden for å hurtigflytte til et annet underforum... er pes å måtte først ut på "generell diskusjon"... lete.... og så ut på "forum"... og så lete....
når forumet ennå ikke virker i min firefoxleser, og jeg er stuck med IE, så tar det tiiiiiiid...
jeg savner rullegardinmenyen nederst i siden for å hurtigflytte til et annet underforum... er pes å måtte først ut på "generell diskusjon"... lete.... og så ut på "forum"... og så lete....
når forumet ennå ikke virker i min firefoxleser, og jeg er stuck med IE, så tar det tiiiiiiid...