savner fra barndomen

x1xtrangtanga

Glad i forumet
va savner du mest fra barndomen din?
tv program, bamse, leke eller andre ting??

Å være totalt ubekymret om alt.
Og at en dag varte så lenge og et år var en evighet. [:)]

At ett år var en evihet også savner jeg bugg-tyggisen

hadde altid sån disney sjokolade med rødt papir på
sjokoladen var brun me en hvit eggformet runding inni og bilde av en disney figru noen som husker den?

Jeg savner å sitte med en glassflaske med cola og en godtepose å vente på lørdags barne tv. Med mammas hjemmelagede pizza i ovnen.. Namm!!
Lørdag var ukens høydepunkt!

Gleder meg til å føre det videre til min sønn[:)]

Jeg savner gleden jeg hadde som barn.. gledet meg så mye til ting at jeg ofte fikk vondt i magen[:D]

Men nå har jeg gleden av å være mor, og den gleden hadde jeg ikke som barn[:D]

Savner de hvite spissposene med smågodt... [:D] 
Også hadd det vært arti å se barnetv med "lekestue" også "kroppen vår" med Trond Viggo...
Husker også serien "Frida med hjerte i hånden" hehe også "den hvite sten" [:D][:D][:D]

I maange år (sånn ca noen og tjue..) så savnet jeg Shagma, eller Les mondes Engloutis.
*peke på avataren min*
Men, o lykke, nå har den jo kommet ut på DVD, så nå savner jeg egentlig ikkeno..

ORIGINAL: snart mamma?

sjokoladen var brun me en hvit eggformet runding inni og bilde av en disney figru noen som husker den?

Ja... ååååååå den var så god![:)] Synd de ikke her den lenger altså!

JEG HUSKER DEN [:)][:)][:)][:)]...og jeg SAAAVNER den jeg også!! [:)]

Det eg savner mest er barnehagen eg gikk i. har så utrolig mange fine minner der fra:):)Savner også det å ikkje ha noen bekymringer:)

ORIGINAL: flippflopp

ORIGINAL: Berit Smerit Perit

Å være totalt ubekymret om alt.
Og at en dag varte så lenge og et år var en evighet. [:)]

Enig! Og sommerferein var KJEMPELANG!

Om sommeren hadde jeg sånn gul silke Addidas shorts. husker at jeg stod opp og bare tok på med shorts og T-skjorte og så var jeg klar. Og av en eller annen grunn, så mener jeg at det var fint vær veldig mye om sommeren...

Og så savner jeg å ha tid til alt. Aldri noe jeg BURDE ha gjort - alt ble gjort. Bestevenninnene mine bodde 2 minutter unna, og da var livet komplett...

ORIGINAL: bebisjuk300

forslag te gruppe på tryneboken "vi vil ha sjokoladeegg me disneyfigurer i" hehe funket jo fo de som ville ha urge på en og en halvliters flasker hihi

savner tegnefilmen på barnetv om den lille origami anden, så sang den gakk gakk sangen å svømte rundt i blått vann, nååå..hihi savner når alle i nabolaget samlet seg på en svær mark me et hus på så lekte vi spark på boks og trollet på hjørnet hehe

SAvner pålegge Hapå den hvite. Lørdagskos med midt i smøyrøyet og snop.

ORIGINAL: Jente~i~vente

Ja... ååååååå den var så god![:)] Synd de ikke her den lenger altså!

ja vet helt fantstisk synd de sluttet me an, noen ide om hvorfor?

ORIGINAL: charlotte88

ORIGINAL: bebisjuk300

forslag te gruppe på tryneboken "vi vil ha sjokoladeegg me disneyfigurer i" hehe funket jo fo de som ville ha urge på en og en halvliters flasker hihi

hehe ja hvorfor ikke var en digg sjokolade azzå

Savner det å være ute å leke med hele gata, så inn å spise kvelds og glede seg til å leke mer nestedag. Var også en serie på tv som het "redda joppe, død eller levende" eller noe i den duren[;)]

Back
Topp