Savner et nettverk i Kristiansund – finnes det noen treff for småbarnsforeldre?

P-40566539

Flørter med forumet
Jeg er en mamma som bor i Kristiansund, og jeg har en gutt på 1 år. Vi har bodd her en stund, men siden jeg er utlending kjenner jeg fortsatt ikke så mange her. Jeg har veldig lyst til å bli kjent med andre foreldre og finne noen aktiviteter eller treff hvor vi kan møtes med barna våre. Har dere noen tips? Blir veldig glad for alle.

Babysvømming, babysang? :)

Kanskje helsestasjonen vet om noen andre som du kan settes i kontakt med? Eller vet om andre aktiviteter?

Takk for at jeg fikk er svar . Ja dessverre fødte jeg ikke i Kristiansund så jeg mistet å ha barselgruppe her. ja jeg må prøve babysvømming . Babysang går ikke da er jeg på jobb og disse arrangeres i dagtid .

Jeg flyttet til ny by midt i permen og måtte derfor bygge et nytt nettverk. Jeg dro på babysang, svømming og treff som helsestasjonen arrangerte (sjekk om helsestasjonen har Facebook-side!) og ble kjent med folk der. Et annet tips er å ta med barnet på biblioteket for å leke og lese, og tørre å slå av en prat med andre småbarnsforeldre der. Spør de du møter om de har en gruppe, ofte finnes det en Facebook-gruppe eller snapchat-gruppe.

Jeg skrev et innlegg på den lokale termingruppa på Facebook der jeg skrev at jeg ville bli kjent med flere. Da var det flere som tok kontakt. Jeg måtte tørre å ta initiativ til å møtes og være ærlig på at jeg ikke kjente så mange i området. :)

De tilbyr: Barselsgruppe, babysang, lekeland, yoga, babykino, bibliotek/barnemusikken, sangsprell, supersøndag, barnas turlag, babysvømming/småbarnssvømming og allidrett i Kristiansund :)

Back
Topp