Savner du?

Tesa

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Savner du og gå gravid?

Eneste jeg kan savne her er sparkene innimellom:P men igrunn veldig ferdig:P

Savner det veldig :-) fantastisk å gå gravid og jeg var stolt av kroppen min (noe jeg ikke er ellers...).
Gleder meg til neste gang <3

Uff, nei det var vondt og tungt :-( eneste er kanskje å kjenne liv og høre hjertet <3

JA!! Elsket å gå gravid, og var ikke ferdig selv om hun kom 10 dager over tiden.. Gleder meg til neste gang, selv om man da har en fra før og ikke kan gå helt inn i bobla :rolleyes:
Bare håper jeg føler meg ferdig etter neste siden mannen bare vil ha 2..

Ja! Savner å kjenne spark og at det var en liten dutt der inne med egne meninger om plass :P

Gleder meg masse til neste gang og håper på like lite plager ^^
(det jeg derimot ikke savner: ikke klare å ta på sokker og sko uten akrobatikk, føle at å gå trapp var et eventyr i seg selv og ikke kunne sove på magen :P)

Ikke alle smertene nei. Men det jeg tar meg i å savne av og til er de rolige dagene helt alene :) men vet at hadde jeg hatt en slik dag nå så hadde jeg savnet han så hadde ikke klart å kost nevnt likevel :p

NOPE :p blir en stund til neste gang. Men gleder meg til evt et svangerskap til da, bare ikke enda ;)

Etter svangerskapet med guttungen hadde svaret vært et rungende JA,nå derimot er jeg mer delt.
Hadde et tøffere svangerskap denne gangen og med en aktiv gutt fra før så var det tungt. Uansett så er det noe magisk med å gå gravid og savner bevegelse og spark.

Tanken på å ikke få flere liker jeg ikke, så vi får nå se om det ikke dukker opp en mini me til;)

Nei, jeg gjør ikke det, for meg var graviditeten i stor grad 2 smertefulle sprøyter hver dag, og bekkenløsning :)
(Det irriterende å tenke på er at jeg ikke hadde trengt å ta så mange sprøyter iflg en lege jeg var hos nylig...grr.. ;) )

Jeg ønsker ikke å gå gravid igjen. Kanskje om 10 år ;) Men antakeligvis ikke, føler meg ferdig og heldigvis savner jeg det ikke.

Ja! Følte meg så fin! Savnet sparkene, og hikkingen fra den lille som kun jeg kunne merke. Savner ikke kvalmen og bekkenløsningen. Håper det ikke blir så lenge til neste gang:)

Generelt sett savner jeg ikke å være gravid. Med alle plagene jeg hadde og hvor sinnsykt utilpass jeg var de siste mnd så savner jeg ikke det.. MEN, savner litt den fantastiske følelsen av spark og bevegelser, og syns det var innmari koselig å kunne stryke på magen :)

ja! gleder meg til neste gang om 2-3 år :) Var i såpass fin form under hele svangerskapet uten noe kvalme og andre plager :) Å savner sparkene fra junior. Men å ha han på utsiden er helt fantastisk å da :)

Nei, ikke akkurat! Hadde en rolig mageboer, så gikk mest og var nervøs. Og fikk bekkenløsning veldig tidlig, pluss svangerskapsforgftning.. Men jeg vil gjerne hun skal få ett søsken så får vel gå igjennom det igjen og håpe på bedre lykke neste gang :p

Ja, i grunnen. Men da tenker jeg mest på gravidmagen, aldri følt meg så fin som de to gangene jeg har gått gravid. Om jeg var det er nå en annen sak :p

Men savner ikke vondtene,hovne fingre og bein, og det å ikke få sove om natta...

Back
Topp