Savner du noe?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Savner å virkelig glede meg til julegaver. Nå kan jeg jo bare kjøpe det jeg ønsker meg og hvis jeg ikke har råd til det selv så får jeg det ihvertfall ikke av andre. Da jeg var liten derimot <3

Savner å feire med svigerfamilien min. Både jul og nyttår. Men ene svigerbrpren min orker ikke. Så da blir alle hos svigermor. Alle brødrene til mannen er yngre

Savner juleselskapet hos besteforeldrene mine
Men besta og besten er ikke i form til å ordne lenger. Og ingen av barna deres gidder å videreføre det.
Farmor og farfar har kastet oss ut av slekta.

Men vi koser oss mye med min familie i julen ❤

Savner besteforeldrene mine, masse snø, stå opp grytidlig 1.juledag for å leke med nye leker :)

Snø.

Savner barn da vi ikke har fått noen ennå i familie. Poden kommer ikke før etter nytt år:)

Savner mamma og pappa som desverre er døde begge to <3

Julestemning og snø. Å kunne gå bare i pysj og sitte framom tvn og kose seg. Å gå ned til bestemor og bestefar og ønske de god jul.. julebrødet som bestemor bakte.

Bittelillesøster som skulle feiret sin første jule sammen med oss livet føles urettferdig

Julegleden ja! Og forventningene! Og følelsen av at juledagene varte så lenge. Nå er de over på null komma niks! Jeg savner også når jeg bodde hjemme og søsteren min kom hjem til jul og vi to satt oppe til sent på natt å så tv-serier og snakket om all slags :) gode minner!

feire jul hos mamma med hele familien samlet...

Savner bestefar <3
Og ellers den julestemninga man hadde da var man var barn. Er ikke det samme lengre selv om jeg synes jul er koselig nå også :)

Savner farmor og farfar og at hele familien var samlet❤

Synes alle juleforberedelsene vi gjorde på skolen var så koselig :) og skolegudstjenesten! Også savner jeg besteforeldrene mine <3

Synes julen ble mye bedre etter at jeg fikk barn:) og nå lager vi egne tradisjoner samtidig som vi tar vare på de som var viktige for oss som barn:)

Back
Topp