Savner du noe fra...

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
tiden før du fikk barn?
Evt hva TROR du du vil savne når du får det..?

Det er ofte man gi uttrykk for at livet var uten mening før man fikk barn.. Men er det egentlig sånn..? Ja, man har en helt NY mening med livet med barn, men det gjør vel ikke livet meningsløst uten..? Eller..? Hva tenker dere =)

Tror jeg kommer til å savne å være spontan, til å kunne dra ut eller komme hjem når det asser meg. Og å kunne slenge meg på sofaen med det samme jeg kommer hjem fra jobb ;)

Tror jeg kommer til å savne å være spontan, til å kunne dra ut eller komme hjem når det asser meg. Og å kunne slenge meg på sofaen med det samme jeg kommer hjem fra jobb ;)
Hehe, det er jeg litt enig i.. Vi kunne finne på å brå-ta en kjærestetur til London f.eks.. Nå må vi planlegge et halvår i forveien omtrent :-P Haha

Jeg savner nok det kunne invitere til en hyggelig fest i ny og ne - bare fordi i hadde lyst.
Reise på kjæresteturer når vi hadde lyst.
Slippe å tenke på middag de dagene man ikke har matlyst :-P Hihi

Jeg savner det å ha tid og økonomi til å ha hest, det å kunne gjøre det jeg ville når jeg ville og ikke minst det å være fri. Jeg elsker barna mine og ville aldri hvert uten de, men jeg ville ikke ha barn og var bare 19 år når jeg ble gravid med eldste så følte ikke at jeg manglet noe før jeg fikk barn.

Hehe, det er jeg litt enig i.. Vi kunne finne på å brå-ta en kjærestetur til London f.eks.. Nå må vi planlegge et halvår i forveien omtrent :p Haha
Ja. Og bare det å eise og møte venner etter jobb, istedet for å reise rett hjem og lage middag blir nytt for meg ;)

Ja. Og bare det å eise og møte venner etter jobb, istedet for å reise rett hjem og lage middag blir nytt for meg ;)
Hehe, ja.. Og ikke å kunne ta en liten shoppingrunde etter jobb :-P (Dette er ikke noe direkte savn asså.. :-P haha.. are kom til å tenke på hvor kos det var å gjøre.. Eller å sette meg på Cafè sånn spontant!!)

Hehe, ja.. Og ikke å kunne ta en liten shoppingrunde etter jobb :p (Dette er ikke noe direkte savn asså.. :p haha.. are kom til å tenke på hvor kos det var å gjøre.. Eller å sette meg på Cafè sånn spontant!!)
Ja, det er non med å vite at man har muligheten :p

Spontaniteten... Å kunne gå ut med mannen min uten at det er så mye styr... Men livet er absolutt både rikere og har en helt annen mening nå :)

Ja, det er non med å vite at man har muligheten :p
Hehe, ja det er det.. Ja, selvsagt KAN jeg drøye en tie med å hente jentungen (Henter ho alltid tidligere enn alle andre i bhg, ettersom jeg og samberen jobber som vi gjør), men føler liksom det er feil!! :-P

Spontaniteten... Å kunne gå ut med mannen min uten at det er så mye styr... Men livet er absolutt både rikere og har en helt annen mening nå :)
Ja, er no med det.. Selv om man kanskje savner enkelte ting, er det jo SÅÅÅÅ verdt det!!!! <3 <3 <3

Søvn og det å finne på ting sammen om kvelden. Nå blir vi mer bundet til å være hjemme etter leggetid.

Den sofaen kommer jeg til å savne også...

Jeg savner noen venner man ikke ser så ofte lenger❤️

Savner sammenhengende søvn og regner med jeg kommer til å savne det i ett par år til ;)

Savner sammenhengende søvn. Og tid for meg selv og prioritere ting jeg har lyst til men som jeg ikke har tid til. Var absolutt ikke meningsløst før barn.

Sign!! Av typen sammenhengende, uforstyrret og med god plass i senga :-D

Yupp! :D Når single venner spør når jeg sovnet og når jeg sto opp, tar de ikke med i betraktning at den søvnen inkluderer 2-3 bleieskift, en flaskelaging, finne smokk eller pute som er kastet veggimellom, trøsting etter et eventuelt mareritt, ofte en arm som er til låns (= ubehagelig liggestilling), en liten tass som stjeler dyna mi og gjerne dytter meg i søvne til den ene kanten av senga.
Så når de spør og så hører at jeg har "sovet" i 8 timer og selv sier de har sovet 9-10 timer og sååå kommer med "og det er jo nesten det samme. Sååå godt å være uthvilt da" -så får jeg lyst å snu på hælen og GÅ haha! :p

Back
Topp