Savner du magen?

Linnsi86

Glad i forumet
Jeg sitter og ser på bilder av magen min som vokste, ser igjennom magebildene vi har lagt ut her inne.
Kjenner jeg savner magen og det å være gravid. Jeg var svært heldig med graviditeten min. Forstår godt at noen rygger bakover med tanke på å savne magen:-) er Sefølgelig overlykkelig over å få prinsessa mi ut. Savner til og med fødselen,ikke smerten, men energien,stemningen og øyeblikket sa hun kom ut.
Savner de flotte følelsene som var i rommet, var en fantastisk opplevelse.
Nei..:-) jeg vil ha en til:-) Hehehe..
Men skal først no nyte min vakre datter og se henne vokse opp:-)

Har to graviditeter bak meg nå, første svangerskapet va kjempe fint, denne gang var det ganske tungt og vondt på slutten. Har to fantastiske barn, å hjelpes meg vell jeg gleder meg til neste gang hvis vi bestemmer oss for å få en til <3 elsker å være gravid, finnes ikke noe mer magiske enn det som foregår på ei fødestue, å jeg elsker barseltida. Kunne gjort dette om igjen og om igjen! Men så må man være realistisk. For det er ganske travelt og tungt og når man skal kombinere alt med hverdag ;p

Jeg sitter og ser på bilder av magen min som vokste, ser igjennom magebildene vi har lagt ut her inne.
Kjenner jeg savner magen og det å være gravid. Jeg var svært heldig med graviditeten min. Forstår godt at noen rygger bakover med tanke på å savne magen:-) er Sefølgelig overlykkelig over å få prinsessa mi ut. Savner til og med fødselen,ikke smerten, men energien,stemningen og øyeblikket sa hun kom ut.

Jeg savner ikke magen, men bevegelsene lillemor gjor menst ho var i magen :)
Og den følelsen en fødsel er, er helt fantastisk! Å få babyen på brystet *lykke*..
Når jeg tenker på det, er det nesten litt trist at dette var siste :/
Men skal nyte tiden og se dei vokse opp :)

Så herlig at du føler det sånn❤️ Håper jeg kan komme dit en dag, for akkurat nå savner jeg ingen av delene.. Graviditet full av bekkenløsning og halsbrann, og en heftig styrtfødsel med mye smerte i etterkant..

Men merker allerede at jeg vil ha en ny baby, kjenner jeg kommer til å savne denne gode nyfødttiden❤️ Det er virkelig helt herlig, til tross for mye gråting og styr.. Hun er jo perfekt❤️

Savner ikke det å gå gravid, det var bare tungt og slitsomt til tider, men savner fødselen voldsomt, jeg tenker mye på den og gleder meg til neste gang jeg kan oppleve det igjen! ❤️

Du er ikke alene om å savne magen! Savner sparkene og det å lese alle ukesoppdateringer jeg kunne komme over uke for uke veldig! Savner at mannen ligger og holder på magen for å kunne kjenne bevegelser :happy: I tillegg har jeg faktisk aldri følt meg så sexy som jeg følte meg da det var begynt å bli litt størrelse på magen og man kunne se at jeg var tydelig gravid! Graviditeten var faktisk første og eneste gangen jeg har kunne stått foran speilet og hoppe opp og ned uten at det var et belte rundt magen som dingla også :p

Kjenner jeg savner magen og det å være gravid. Jeg var svært heldig med graviditeten min. Forstår godt at noen rygger bakover med tanke på å savne magen:) er Sefølgelig overlykkelig over å få prinsessa mi ut. Savner til og med fødselen,ikke smerten, men energien,stemningen og øyeblikket sa hun kom ut.
Nei..:) jeg vil ha en til:) Hehehe..
Men skal først no nyte min vakre datter og se henne vokse opp:)

Så koselig, godt å sitte igjen med slike følelser! Jeg savner det definitivt ikke, er 110 prosent sikker på at tredje var siste. Får nesten litt medfølelse nå med gravide jeg ser på gaten. Uff, nei jeg har aldri vært veldig glad i å gå gravid. Nå nyter jeg tre tette skatter☺️

Jeg savner magen også. Og jeg hadde ingen lett graviditet. Men veldig mye oppfølging på sykehuset pluss svangerskapsdiabetes og kraftig bekkenløsning. Meeeen likevel, jeg savner alt jeg. Magen, sparkene, og fødselen. Vi har tre barn, og vi er kjempe fornøyd. Vet at min mann ikke vil ha flere. Men jeg hadde håpt at jeg skulle kjenne mer den følelsen av å være ferdig etter dette svangerskapet. Men den følelsen har ikke komt. Lillegutt var nett 2 mnd. Og han sover aldri uten å være i mine armen. Men likevel så vet jeg at jeg kommer til å savne det også.

Jeg går og venter på følelsen av å være helt ferdig, men den set ikke ut til å komme.. dagene er hektiske med en 6 åring, en 1 åring og en nyfødt, men føler ikke at jeg kan si jeg er ferdig. Vet planen er å stoppe her, men det er noe helt spesiellt, og ja, jeg savner magen ❤️

Ja jeg savner magen og fødselen :) Men jeg har konkludert med at grunnen til at jeg savner det er fordi alt gikk så fint. Jeg var veldig bekymret helt ifra positiv test til babyen var ute. Men det er liksom glemt nå :) Håper allikevel på et svangerskap til. Alle gode ting er tre :)

Jeg savner tiden i april/mai da magen vokste og ble synlig og før jeg hadde fått vite om svangerskapsdiabetes :) Etter det ble de mye kostholdsstress :( Koselig nå han hikket i magen og når mannen lyttet og snakket til magen. Fødselen ble ikke som jeg håpet på. Det er jo fantastisk å ha han her da vår lille venn. Føler meg ikke avsluttet med å være gravid. Vil bli det igjen da forhåpentligvis uten svangerskapsdiabetes, GBS, bekkenløsning og igangsetting :)

Ja, savner den! Det er jo helt spesielt, selv med alle plagene. Men elsker denne tiden også!❤ Samboer vil ikke ha flere barn, så dette var nok siste gang for min del. Men skulle virkelige ønske jeg fikk oppleve det igjen.

Jeg hadde et problemfritt og veldig greit svangerskap men savner på ingen måte magen nei. Godt å ha kroppen for seg selv igjen syns jeg da :-). Men nå har jeg aldri hatt noe romantisk forhold til det å gå gravid heller, hverken denne gangen eller med førstemann.

Og det er helt greit at jeg er ferdig med å føde :-)

Jeg savner absolutt ikke magen! Nå er jeg SÅ ferdig! Graviditetene har vært tyngre for hver gang og denne siste tok nesten knekken på meg. Utrolig krevende å kombinere graviditeten (inkl kvalme, kraftig bekkenløsning og lite søvn) med tre barn fra 3 til 9 år som trenger alt fra leksehjelp, kjøring til aktiviteter til tørking av uhell og legging av minste. Og selvfølgelig jobben min, da!
Nå skal jeg bruke permisjonstiden godt og bare nyte tiden med familien og det lille nye mennesket som allerede har blitt en viktig del av familien vår!
Jeg elsker babytiden og permisjonstiden som gir ekstra luksus og ro i familien, og den fantastiske premien! De krevende ni mnd har vært SÅ verdt det!

Back
Topp