savner du jul i skomakergata?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
jeg savner og være liten og se jul i skomakergata.
men savner den egentlig ikke sånn nå i voksen alder.
skjønner at ungene ikke liker det,for det er jo gammeldags....

Nei! Jeg føler jeg ødela minnene jeg hadde til jul i skomagergata fra jeg var liten, da jeg så den i voksen alder! For da var det ikke koselig en gang.. Var utrooolig kjedelig faktisk [&o]

Ja, jeg savner å se den på tv....
Jeg synes barna kunne hatt godt av å se hvordan det var før i tiden også....
Men jeg har den på dvd, så her vil den bli spilt hver jul uansett!

ORIGINAL: Frk Snart Gravid?

Nei! Jeg føler jeg ødela minnene jeg hadde til jul i skomagergata fra jeg var liten, da jeg så den i voksen alder! For da var det ikke koselig en gang.. Var utrooolig kjedelig faktisk [&o]

ja sant....

Jeg savner så klart Jul i skomakergata, og jeg tror ikke ungene hadde hatt vondt av å se den. Mange hadde nok likt den også.

Men jeg synes likevel at det er helt greit at NRK velger å ikke vise den. De har jo mange andre flotte produksjoner, og forhåpentligvis lager de enda flere med tiden. Det er jo lurt av dem å fornye seg hele tiden.

Jeg savner og se den på tv i desember, så derfor har vi den på dvd og frøkna som blir 4 skal se den i år og. Det blir hennes 3 jul og sikkert 10 gang, hu ser den for hu liker den så godt[:D][:D]

Ja men nei for jeg har serien på dvd[:D] Kommer nokk til å sette på en episode hver dag kl 18[:D]

Ja, savner å se den på tv.. I dag kom begge dvdene i posten her, så nå skal de gjemmes til desember.. Første dvd i første kalenderpakke, og andre i 13 kalenderpakke..

Gleder meg

ORIGINAL: Pearls

Jaa, det er koslig julebarne-tv det! Også savner jeg Amalies jul :)

Njaa.. Inbiler meg at det er kjedelig nå i voksen alder. Men jeg tror heller jeg savner slike jule-stemning-serier generelt.. Ikke sånne "polkagris" barnetv som er å finne nå.

Nei
Er jo ikke så mange år siden det gikk, og da syntes jeg det var kjedelig.

Meen gi meg Amalies Jul [:D]

Ja! Synes ikke det funker å si at det er gammeldags, jula er snakk om tradisjoner fra a til å... Da burde jo ikke ungene like jula da, den er jo tross alt 2000 år gammel. [8D]

Neida, men jeg har stor tro på at hvis de viste den hvert eneste år hele veien hadde alle akseptert at det var tradisjon.
Akkurat som svenskene på julaften viser Disney kavalkaden som er totalt uforandret siden 50-tallet. Uansett hvor "gammeldags" det er, og dårlig dubbet. Det er tradisjon.

Kjøpte DVD'ene i fjor, så her skal det snurres film hver dag hele desember [:)][:D]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...................................

Back
Topp