Savner du å være gravid?

Savner å kose med magen. Savner spenningen rundt termin. Men jeg er ikke laga for å være gravid, spydde hver dag i hele begge svangerskapene.

Jeg savner nesten alt ved å være gravid. Spenning, spark, den fine magen... Savner at det var bare oss to liksom:p Nå må jeg hele tiden dele han med andre, men inni magen min var han bare min. Men det er greit å slippe kvalmen, spise spekeskinke og ta på sokkene selv;)

Savner å bære gravid, gleder meg til neste gang. :)

Men nå har jeg også delvis glemt hvor annoying det var å være konstant tett i nesen, opp to ganger om natten for å tisse, bekkenløsning og tung kropp som gjorde det vondt å sove om natten, lite energi. Tja.. Nå savner jeg det kanskje ikke så mye allikevel.

Kommet nok til å savne spenningen og det å føle seg fin med magen. Og bevegelsene :) Men absolutt ingenting annet. Er så sliten og lei, hatt mye styr denne gangen :( Heldigvis siste gangen, og gleder meg til han kommer ut iløpet av et par uker, slik at jeg får tilbake kroppen min og orker mer med det to andre barna mine også <3

Jaaa!!!:D
Savner spenningen og den voksende magen!
Savner faktisk fødselen også!:P
Gale, gale Ronja!:D
Jeg savner ingenting og er overlykkelige over å ha fått to nydelige jenter. Her stopper det, heldigvis;)

Back
Topp