Savner dere...

Hilde-Anita

Gift med forumet
Skulle ønske jeg hadde bedre tid om dagene, savner å sitte her og prate med dere! [:(]
Har skikkelig abstinenser!
Selv om Lucas sover mesteparten av dagen kommer jeg meg ikke så langt enn å bare lese et par innlegg før jeg må gjøre noe annet. [&:] Vaske klær, prøve å spise litt (har skikkelig dårlig matlyst [:'(]), rydde og prøve å sove litt selv...
Håper ting forandrer seg med litt tid.
Dessuten sitter Bamse og spiller spill på pc'n! [:@]

Savner deg også,snuppa [:)]

He he he har akkurat samma probleme blir ikke helt tid til å vær her men gud som jeg svaner det.
Når hun var inne i magen satt jeg her hele dagen så og si [;)]
Håper ikke mannen kommer å ser nå hi hi hi [:D]

Kos deg med den lille du, du får helt sikkert bedre tid å være her sammen med oss etterhvert, når du kommer inn i skikkelige rutiner og sånn[:)]

Men har tenkt masse på deg, rart det der, når noen er her hele tiden liksom, så plutselig forsvinner de...[;)]

Godt å høre at jeg er savnet [8D]
Takk ~Nahemah~! Kan sitte å se på han i timesvis!!! [:D]

Lucas ligger forresten i pute. Hadde en liten klikk i høyre hofte, skal på ny kontroll 6. feb! Håper han slipper å bruke den mer da.

Vi er her vettu, når du får mer tid!!!

Klem kathrine

Vi skal være her når du får tid igjen.. Kos deg med lillingen din nå[:)] *klem*

Med den skjønne lille gutten forstår jeg nesten ikke at du vil se på noe annet enn han jeg[:)]

Neida, er vel greit med litt variasjon - du får stikke innom når du kan... etter hvert blir det kanskje mer og mer. Vi er her når du er tilbake også... og om det er noen trøst så er det bare tull med serveren her om dagen, så vi som har mer enn nok tid til å sitte her er bare frustrerte[:@]

savner deg masse...
men du koser deg vel godt med go gutten din[:D]
veldig fiin...

gleder meg enda mer når jeg ser bilder av de små

Back
Topp