Savner dere gravidmagen?

Nei.. Ikke I det hele tatt :-D

Savner forventningene og følelsene med å være gravid :) Savner definitivt ikke å være høygravid, men savner magen fra ca uke 18-28 litt (stor nok til å strutte med, men liten nok til å ikke være alt for mye i veien ;)) Gleder meg egentlig til å gå gjennom hele smørja inkludert fødsel en gang til og håper jeg får mulighet til det!

Er ikke så glad i og gå gravid :p Men jeg har tenkt til og gjøre det et par ganger til. Så kunne godt blitt gravid igjen nå uten at det føles som noen krise :D

Ja noen dager. Savnet ikke den i går. Jeg stod på butikken og tok varene utav vognen. Kom til å tenke på hvor tungt det var med bekkenløsning og en svær mage!
Men jeg savner sparkene, og forventingene,spenningen. Følte at jeg kjente spark i magen hin dagen, da savnet jeg det veldig!

Niks! Jeg var veldig sprek, men følte meg samtidig kjempehemmet! Men var selvfølgelig koselig med de første sparkene osv :)

Eneste jeg savnet med å være gravid er sparkene og det å gå i trenge klær og vise stolt frem magen. Nå prøver jeg så godt jeg kan å skjule magen.

Savner ikke magen. Hadde et fint svangerskap og var i god form hele tiden. Men har en aktiv jobb og på slutten fikk jeg kun gjøre kontorarbeid. Såå kjedelig. Og så var det kjipt med den halsbrannen da ;)

Men savner den følelsen av spenning og forventning. :)

Savner magen, sparkene, spenningen og forventningene.. Halsbrann, bekymringene og bekkensmertene savner jeg ikke!

Har fire svangerskap og fødsler bak meg, og kunne gjort det flere ganger. Men nå har vi bestemt oss for at det holder.. Vi har seks barn til sammen.. :)

Back
Topp