Savner bestevennen min jeg *lang*

talata

Forumet er livet
Jeg ble kjent me en dude rett før det ble slutt mellom meg og bf til Sara. Da det ble slutt, kom han å var hos meg i ukesvis. Trøstet meg, stillte opp for ungene, ordnet alt for meg. Vi var som samboere, gjorde alt som samboere gjør, hadde sex en gang i blandt oxo... Han ville mer, men det ville ikke jeg, å dette godtokk han - sa han.... Slik var det i 3 år.

Han traff ei jente nesten samtidig som jeg traff mannen min... Etter litt slossing i fylla mellom mannen min og kompisen min, hadde jeg ingen kontakt me han på nesten ett år. Men han ringte meg på påskeaftnen for 3 år siden, å gråt så sårt å savnaet meg. Han kom å besøkte oss, å alt var nesten normalt igjen [:)]

Så kom han sommeren for 2 år siden og fortalte at det var slutt mellom han å dama... Så han kom å ble helge helger hos oss..

Vi dro en tur på byen, å han bynnte me litt fyllepreik, om at det skulle vært oss to osv.. Noe jeg er vant til når han er full.. Jeg fortalte han at det var 3 uker til jeg skulle gifte meg (var ingen som skulle vite det) Han tok det pent, trodde jeg.... Senere på kvelden bynnte mannen å kompisen å sloss igjen.. Kompissen skrek til mannen min at han var en drittsekk som var sammen me meg osv.... Kompisen fikk xen sin til å hente seg, å siden det har jeg ikke hørt noe i fra han.

Dagen etter var jeg slettet fra div vennelister og blokkert fra msnen hans...

Men jeg savner han så jævlig, kjenns nesten ut som kjærlighetsorg, men kan få det over tapte venner? Jeg har nå klart meg i nesten 2 år uten han, men nå klarer jeg ikke mer, han er en så stor del av livet mitt... [&o]

Sendte han en mail i går, men han kommer nok ikke til å svare....

Forslag til hva jeg kan gjøre? Uannsett, godt å få skrevet det ned....

Jeg skjønner godt at du savner ham, og klart man kan sørge over tapte venner!
Men er det mulig at du burde vurdere at det beste for ham er å la ham gå, så han kan komme over deg?

Det virker jo som om han ikke klarer å bare være vennen din. Han trenger noe mer, og siden det ikke kan bli noe mer, så har han gjort det lettere for seg selv, og kuttet all kontakt med deg. Noe jeg synes er veldig forståelig.

Utifra det du skriver, så kan dere nok aldri få samme vennskapet igjen, det beste er nok å la han få leve livet sitt videre uten deg.

Jammen jeg klarer meg ikke uten han.... [&o]

ORIGINAL: talata

Da må du dumpe mannen din, og gå for kompisen din....[:)]

Regner med at det ikke er et alternativ da.

Jeg tror jeg ville latt helt slippen på han. Dere klarer tydeligvis ikke å opprettholde et nært vennskap.. da det ikke ser ut til at han tolererer at du har fått deg en mann...

Du sier du ikke klarer.. men hva med mannen din nå da? Tror du han hadde likt at du gjenopptok vennskapsforholdet til x`en din?

ORIGINAL: Bymusa

Da må du dumpe mannen din, og gå for kompisen din....[:)]

Regner med at det ikke er et alternativ da.
hehe nei er ikke det... Men kompissen ble jo sammen me dama si igjen... Så jeg skjønner liksom ikke hvorfor vi ikke kan være venner me hver vår partner...

ORIGINAL: Fridasinmamma

Jeg tror jeg ville latt helt slippen på han. Dere klarer tydeligvis ikke å opprettholde et nært vennskap.. da det ikke ser ut til at han tolererer at du har fått deg en mann...

Du sier du ikke klarer.. men hva med mannen din nå da? Tror du han hadde likt at du gjenopptok vennskapsforholdet til x`en din?
Altså jeg er en voksen kvinne, å bestemmer selv over hvem jeg er venner me å ikke, så han hadde bare måttet godta det...

Huff  [:(] stor klem fra meg!!

Håper du finner ut av det, men det virker vel ikke som om de to (gubben og kompissen) blir venner heller, så du må nok se han
forsvinne og tenke på familielivet først [8|]  selv om det virker veldig uretferdig. Eller at dere har kontakt, som mannen din
vet om, men holder mannen utenfor.. møtes på cafe etc. ha skravlekvelder hos deg når gubben jobber..[;)] eller funker det ikke?

Altså jeg er en voksen kvinne, å bestemmer selv over hvem jeg er venner me å ikke, så han hadde bare måttet godta det...

Okay... men da er det jo bare å gjenoppta vennskapet da? Eller tror du ikke kompisen din vil?

ORIGINAL: Lena Levegg

Håper du finner ut av det, men det virker vel ikke som om de to (gubben og kompissen) blir venner heller, så du må nok se han
forsvinne og tenke på familielivet først [8|]  selv om det virker veldig uretferdig. Eller at dere har kontakt, som mannen din
vet om, men holder mannen utenfor.. møtes på cafe etc. ha skravlekvelder hos deg når gubben jobber..[;)] eller funker det ikke?
Jo det er liksom dette jeg har tenkt på... Men øfrst må han jo snakke me meg... Noe han ikke gjør.... [&o]

Okay... men da er det jo bare å gjenoppta vennskapet da? Eller tror du ikke kompisen din vil?
Altså jeg sendte han en mld på face for 1 mnd siden, bare spurte hvordan det gikk, men har ikke fått noe svar... Så han vil vel ikke....

Jo det er liksom dette jeg har tenkt på... Men øfrst må han jo snakke me meg... Noe han ikke gjør.... [&o]

Ta på deg sko og jakke, ta med deg bikkja på tur  [:D]møt han face to face.. "nå er det nok tull, vi er voksne mennesker!! jeg savner
å snakke med deg, og vil ha kontakt, jeg tar ikke nei for et svar " [8D] gi han en klem, og be han advare dama si, you`r back!! hahaha

Ta på deg sko og jakke, ta med deg bikkja på tur  [:D]møt han face to face.. "nå er det nok tull, vi er voksne mennesker!! jeg savner
å snakke med deg, og vil ha kontakt, jeg tar ikke nei for et svar " [8D] gi han en klem, og be han advare dama si, you`r back!! hahaha
haha ja hadde det bare vært så vel - men blir litt langt for Talata å gå fra Fredrikstad til Ski [8D]

Jeg syns du skal slippe han fri. Noe annet vil være egoistisk, selv om jeg forstår deg godt. Selv om han har annen dame, så har det åpenbart vært sterke følelser der utover det vennskapelige (noe som også gjør at jeg syns det er et hensyn ift mannen din, selv om man velger sine venner selv)

ORIGINAL: Juliette

Jeg syns du skal slippe han fri. Noe annet vil være egoistisk, selv om jeg forstår deg godt. Selv om han har annen dame, så har det åpenbart vært sterke følelser der utover det vennskapelige (noe som også gjør at jeg syns det er et hensyn ift mannen din, selv om man velger sine venner selv)
Jeg har prøvd å slippe han i nesten 2 år, men klarer ikke..

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Jeg synes vel det blir feil for ALLE andre enn deg å gjennoppta vennskapet.

Han klarer jo tydelig ikke ha bare vennskapelig forhold til deg, og det er vel en grunn til at han trekkt seg ut. Det synes jeg han må få lov til!
Synes også det er feil i forhold til mannen din, når ting blir så komplisert som de er blitt.
Og jeg synes det er feil i forhold til hans nye dame siden han helt tydelig har så sterke følelser for deg.

La ham gå hvis du er så glad i ham!
Ja jeg vet jeg burde la være.... Å tro meg jeg her oxo prøvd.. Men det er ikke lett... Å spesielt ikke når jeg vet han er å besøker pappa, ser han kommentere pappas statuser på face osv.... Men jeg vil liksom ha hans side av hva som skjedde... uff, men jeg vet jeg burde slippe... tror jeg

Hmm.. hva er det han vennen gir deg som ikke din mann kan...?
Du ønsker å supplere så du får i både pose og sekk og deretter la det gå utover følelsene til begge mennene..
Tror ikke du skal gjøre mer utav det (lar seg vel ikke gjøres etter så mye turbulens tidligere) og prøv heller finn venner (eller få mannen din) til å tilfredstille det behovet du har.

ORIGINAL: LiljaLilly

Skjønner godt at han syns det er vanskelig å være venn med deg, det er jo tydelig han vil noe mer...
Kanskje du liker han litt mer enn som bare en venn? Men ikke nok? Eller tar jeg feil nå?

Tror det beste for dere begge, og spesielt han, er om du ikke kontakter han mer.
Han har jo tatt et valg om å kutte deg ut. Sikkert ikke lett for han, men garantert enklere enn å ha deg nær og samtidig ikke nær nok.

Stor klem til deg, så trist situasjon...
Men hvis han absolutt vil kutte meg helt ut, hvorfor besøker han pappa å sånn da? Det er jo fare for at jeg dukker opp der liksom.... Rart en blir forvirra?

Back
Topp