savner å jobbe

hønemarimor

Flørter med forumet
Akk så koselig det er med baby, men noen ganger savner jeg skikkelig å kunne dra på jobb. Noen fler som har det sånn? Tror kanskje det er den sosiale biten.
 
Jeg savner å dra på jobb, og er innom og sier hei til kollegaene mine innimellom. Men jeg tror nok at når tiden kommer for å jobbe, så kommer jeg til å savne å være rundt de små hele døgnet:)
 
Jeg ble kurert etter 1 besøk gitt [emoji28] de sliter med datasystemet nå som jeg er borte, så på besøk måtte jeg hjelpe de med masse og lære opp min vikar i d [emoji38] kjenner jeg kan utsette d leeenge med å dra tilbake til det evige maset [emoji28]
 
Jeg har begynt å jobbe 10%, utrolig deilig for både mor og barn. Mini er med og jeg har fått eget kontor som jeg disponerer i denne perioden (vi sitter i åpent landskap).
 
Jeg har også noen dager hvor jeg virkelig savner å jobbe! Men jeg er ofte innom og besøker, da det bare er en fem minutters trilletur hjemmefra [emoji28]
 
Savner ikke jobben, er kaos der, mye utbytting av personalet, så koser meg hjemme :p

Ser ikke frem til å begynne igjen! Men skal begynne å studere også, så da blir det mindre jobb, og forhåpentligvis en jobb jeg vil trives bedre i etterhvert:)

Jeg er mye sosial da, treffer venninner flere ganger i uken:)
 
Jeg savner ikke å jobbe siden jeg aldri har hatt noen[emoji28] ble nettopp ferdig med studiene, og det siste året nå var bare altfor heftig, så det savner jeg overhode ikke!
 
Kunne tenkt meg å funnet en 20% jobb eller noe, sånn at jeg kunne forlenget perm [emoji28]
Men nei. Savner ikke være i jobb. Savner dog å vite at jeg har en jobb. Aner ikke hva jeg skal gjøre når perm er over..
 
De andre gangene har jeg vært litt rastløs i permisjonen, men denne gangen så nyter jeg hver dag. Tiden går så fort og denne tiden får jeg aldri igjen, jobbe skal jeg gjøre i ganske mange år...
 
Nei, savner ikke jobb, føler meg ufattelig heldig som får tilbringe hver dag med lillesnuppa :Heartred Vi har kjøpt hus og skal flytte i løpet av permisjonen, så må vel begynne å søke ny jobb snart :rolleyes:
 
Jeg savner jobben litt også. Men samtidig er det fint å være sammen med babyen hele tiden. Tenker at når jeg er tilbake på jobb, så blir det med litt blanda følelser. Jeg kommer nok til å savne babyen da, og glede meg til arbeidsdagen er over.
 
Savner jobben når jeg ser kollegaene.. å når jeg kjører forbi plassen... Men nå har sjefen sakt opp så jeg vet ikke hva jeg kommer tilbake til... samtidig så dør jeg av tanken på å forlate babyen... vurderer å ta ett år ulønnet permisjon...
 
Jeg gruer meg til å begynne å jobbe igjen.. jeg elsker jobben min, men herrefred så deilig det er å bruke tida med bebis! Men jeg har ymse prosjekt jeg holder på med, så jeg føler nesten jeg jobber hjemmefra likevel ;-)
Hvis kontantstøtta ikke forsvinner kommer jeg nok til å ta et år ulønnet permisjon mens jeg tar noe nettstudier og slikt. Får heller besøke jobben innimellom [emoji6]
 
Jeg savner jobben veldig! Tror det er litt med kontakt med andre også, jeg har ikke mange å være med så føles veldig ensomt.
 
Jeg savner jobben veldig! Tror det er litt med kontakt med andre også, jeg har ikke mange å være med så føles veldig ensomt.

Du kan meld deg på foreldre gruppe for de som har blitt mamma. De pleide å gjøre en del sammen, som går på turer osv. Hvor bor du? Man kan føles seg ensom pga at man ikke kan gjøre som man pleide før også går tiden mest til det samme rutine.
 
Back
Topp