Savnede Tv serier?

Selmaen

Glad i forumet
Kom plutselig en dag til å huske serien Jugding Amy, og tenkte at den serien savner jeg litt. Var så ålreit, spennende temaer og skikkelig feel good.

Er det serier fra tidligere som du gjerne skulle sett igjen? Ellers husker jeg at jeg også likte party of five da jeg var ungdom (spørs om den hadde fenget igjen nå men) og Frustrerte fruer var jo et høydepunkt en stund;-) Akutten var også en slager.

Noen gode (gamle) du savner? :-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Akutten går på tnt. Begynner nå 19:30.

Husker jeg så på en serie som het Harper (?) for hundre år siden, tviler på at jeg hadde likt den nå.
Og Hevn på 18 hjul.

MacGyver var jo kuuul. Nå er det jo bare ødeleggende å se hvor dårlig det er.

Var ellers hekta på Buffy. Og har alle sesongene i hylla nå da ;) Pasific Blue (?) så jeg også på mye. 7 søstre. Men ikke noe særlig jeg savner da ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

My name is Earl sluttet altfor fort. Samme med Dexter:(
likte veldig godt 21 jump street, men hadde vel ikke sett på den nå?
Så var det en Australsk såpe greier som jeg såg på i min ungdom. Tror den het noe med paradise?
Så Friends selvsagt. Klassiker

Når eg var liten elska eg krimserien Silke. Kjøpte 1 sesong på dvd for noen år sida, men da var skuffelsen stor ja. ;)

Jeg ser fremdeles på akutten :-P går på TNT! Judging Amy går på dagen :-P

Vita lögner! en svensk serie jeg så på med mamma!

En del av de nevnte... 4400 synes jeg slutta litt brått. Og de kunne gjerne laget 10 sesonger til av Jericho. Ser Akutten på TNT nesten hver dag.

Og så synes jeg den derre australske serien, med de ungdommene som hadde overlevd en atomkrig eller hva det var, noe svære greier, som bodde i ett varehus... Husker ikke hva den het... Den var bra.

Skulle gjerne sett flere episoder av Parenthood og The Middle, nye episoder altså, ikke repriser :)

Judging amy likte jeg også:)
Så savner jeg å se friends for første gang:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Og Hunter tror jeg det var en serie som het for leeeenge siden.

Akutten går på tnt. Begynner nå 19:30.

Husker jeg så på en serie som het Harper (?) for hundre år siden, tviler på at jeg hadde likt den nå.
Og Hevn på 18 hjul.

Tror forresten det var hovedpersonen som het Harper og ikke serien. Chance Harper?
Mulig serien het strange luck. Gikk på midten av 90 tallet.

Er det nye eller gamle episoder av Akutten som går?

One Tree Hill... var veldig skuffa når de ikke skulle lage mer av den serien. Ingen over, ingen på siden!

Er det nye eller gamle episoder av Akutten som går?

Tror det er fra 2006, så ikke de eldste, men ikke akkurat nye heller

Back
Topp