savn...

Uff, vet ikke hva jeg skal si jeg..
Sender over en kjempe klem til deg

det er en forderdelig sykdom ja.... uff, kondolerer [:(]
klem

Kondolerer så masse. Jeg vet så inderlig godt hvordan det er å miste en av foreldrene i kreft. Min mor døde da jeg var bare 9 år gammel. Kjenn på savnet og minnene du.

Kondolerer så mye![:(] 

Forstår deg godt, har også et veldig godt forhold til pappaen min!

Ta vare på hverandre i denne harde tiden!

Klem

Uff. Forstår deg veldig godt. Mistet mormoren min av lungekreft. Grusomt! God klem til deg[:)]

hei kan jeg hoppe inn hit litt og begynne med kondolerer tapet begge to.

og si at somregel dør man ikke av selve kreften. Men det kreften drar med seg av andre sykdommer.. (blir ikke bedre å tenke sånn heller det vet jeg)
vet ikke hvordan dere har det, men har mistet begge mine bestefedre (morfar og farfar) til sykdommer.
farfar hadde proteinutskilling, lungeemboli og hjerneblødning. og morfar hadde parkinson, og lungebetennelse.morfar druknet tilslutt i sitt eget slim.

Uff uff det er grusomt når savnet inn henter deg[:(] men hvis det nylig er skjedd kan du trøste deg med at med tiden vil alle dei gode minnene vera forsterka og ein husker mindre av den vonde tida med sjukdom, med tida vil heller ikkje savnet vera så intenst slik er det vert fall for meg mista pappa da eg var 10 av kreft.

sender over mange tenkerpådegklemmer

vet hvordan det e

denne sommeren e det 4 år siden pappaen til min kjære mann og svigerfar/bestefar til kidsa døde av kreft
en skummel sykdom

kondolere så masse

Det er en forferdelig sykdom [:(] Føler virkelig med deg i ditt tap! Håper du har gode mennesker rundt deg som du kan snakke med og dele gode minner om faren din.

Mistet bestefaren min til denne fæle sykdommen for noen år siden, savner han fortsatt noe helt forferdelig og det er så leit at han aldri fikk oppleve å bli oldefar(det vet jeg han hadde syntes var stas).

Har også tenkt mye på pappaen min i det siste. Han døde av kreft da jeg var 3 år.
Tenk, han fikk aldri oppleve å bli morfar, fikk ikke se sin eneste datter vokse opp...

Kreft er en tragisk og grusom sykdom. Skulle ønske det gikk an å utrydde den! Eller finne opp en medisin som gjorde at en blei frisk "over natta"..

Vi får håpe alle som vi har mistet til kreften, har det bra der de er nå!!

Sender en stor klem til alle som vil ha:)

Jeg skulle ønske det var telefon i himmelen, så jeg kunne ringe deg og høre
stemmen din igjen ? . Jeg tenkte på deg i dag, men det er jo ikke noe nytt. Jeg tenkte på deg i går og dagen før det. Jeg tenker på deg i stillhet. Jeg sier ofte ditt navn ? Alt jeg har igjen er minnene og noen bilder... ? ? ?

Stakker deg [&o] Den kreften altså, viser ikke barmhjertighet til noen..

Er fryktelig trist, sender deg en varm klem, og håper han hviler i fred!

*klem*
det er en ekkel sykdom :(
jeg mistet mamman min til kreft da jeg var 14, tenker mye på henne. spessielt nå.
er så mye som skjer i livet og jeg ville hatt henne her og jeg ville så gjerne at hu skulle fåt møtt barne barnet sitt.

så jeg skjønner godt at du tenker mye på pappan din, og kanskje spessielt mye nå :(
men det må være lov å føle på det savnet, uansett hvor lang tid det går så vil det alltid være dager da man kanskje savner de personene man har mistet mere en andre dager, og det må være greit.
ta de tunge dagene når de kommer, og vær gla for de gode dagene når de kommer.

jeg hvet ikke helt hva jeg skal si til deg, men jeg er veldig lei meg på dine vegne.[:(]

Uff, så trist[:(]
føler med deg!! Jeg mistet min far da jeg var 14[:(]
Sender en trøsteklem

Back
Topp