Skal du ha saueskinn til babyen?
Kort eller langhåret? Kjøpt hvor?
Kort eller langhåret? Kjøpt hvor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken type er den myke? Og den billige? Jeg har prøvd flere forskjellige og synes ingen holder seg spesielt myke i bruk...Jeg har en korthåret til storesøster som hun har i senga, og så har vi hatt en myyye billigere i vogna. Den er vi ikke redde for å hive i vaskemaskinen. Deilig å ha det. Men den kan ikke måle seg med den spinndyre vi fikk i gave. Den er fløyelsmyk og deilig!
Litt nysgjerrigHvilken type er den myke? Og den billige? Jeg har prøvd flere forskjellige og synes ingen holder seg spesielt myke i bruk...

De man får kjøpt på barnas hus og babyshop til 5-600Litt nysgjerrigHvilke har du prøvd som ikke har holdt seg? Jeg vil gjerne finne supermykt med en gang
![]()
Nøstebarn sine produkter er naturlig bakterie drepende pågrunn av at de er helt naturlige og sauens lanolin er fortsatt i disseBør man kjøpe nytt saueskinn til hvert barn? Har et fra nøstebarn etter førstemann. Har vasket det på 30 C i maskin, og så tenkte jeg å legge det noen døgn i fryseren for å ta livet av eventuelle basselusker...