Sauseskinn

Mener jeg kjøpte mine på jollyroom eller noe sånt.

Hadde nøstebarn sitt sist, og kommer til å kjøpe dette til lille i magen og :-) De har et som kan vaskes i maskin på 30*

Skal ha et korthåret, vant det i julekalender på mammanett i fjor, husker ikke hvilket merke akkurat nå :)

Jeg har en korthåret til storesøster som hun har i senga, og så har vi hatt en myyye billigere i vogna. Den er vi ikke redde for å hive i vaskemaskinen. Deilig å ha det. Men den kan ikke måle seg med den spinndyre vi fikk i gave. Den er fløyelsmyk og deilig!

Jeg har en korthåret til storesøster som hun har i senga, og så har vi hatt en myyye billigere i vogna. Den er vi ikke redde for å hive i vaskemaskinen. Deilig å ha det. Men den kan ikke måle seg med den spinndyre vi fikk i gave. Den er fløyelsmyk og deilig!
Hvilken type er den myke? Og den billige? Jeg har prøvd flere forskjellige og synes ingen holder seg spesielt myke i bruk...

Jeg husker ikke akkurat hvilket merke. Den er kjøpt direkte fra et garveri. Kostet omtrent 1500 tipper jeg. Den har holdt seg supermyk, og nesten like myk etter vask. Vurderte faktisk å levere den inn til garveri for rens der for å holde den like myk, men gjorde ikke det, da det var langt unna. Men den holder seg overraskende godt når man følger anvisningene som følger med. Den billige var en sånn tilpasset barnevogn fra barnas hus. Gull til vogna, gjør ikke noe om den blir skitnet til =) Tror til og med vi har hivt den i tørketrommelen. Alt til sitt bruk :)

Hvilken type er den myke? Og den billige? Jeg har prøvd flere forskjellige og synes ingen holder seg spesielt myke i bruk...
Litt nysgjerrig:P Hvilke har du prøvd som ikke har holdt seg? Jeg vil gjerne finne supermykt med en gang:angelic:

Nei, skal ikke ha.. Hadde ikke til førstemann heller. Men har både saueskinnspose og voksi urban, så tror vi klarer oss :)

Bør man kjøpe nytt saueskinn til hvert barn? Har et fra nøstebarn etter førstemann. Har vasket det på 30 C i maskin, og så tenkte jeg å legge det noen døgn i fryseren for å ta livet av eventuelle basselusker...

Bør man kjøpe nytt saueskinn til hvert barn? Har et fra nøstebarn etter førstemann. Har vasket det på 30 C i maskin, og så tenkte jeg å legge det noen døgn i fryseren for å ta livet av eventuelle basselusker...
Nøstebarn sine produkter er naturlig bakterie drepende pågrunn av at de er helt naturlige og sauens lanolin er fortsatt i disse :-) Her vil vi kun ha nytt fordi storebror fortsatt skal ha sitt i sengen :-)

Jeg har easygrow sine lammeskinn som er tilpasset posene. Tenker ikke kjøpe noen ny :)

Back
Topp