Saueskinn

tut

Betatt av forumet
Kjæresten min kom hjem glad og fornøyd med et flott saueskinn til vår kommende baby. Nå spør jeg vel dumt. Men hva skal jeg egentlig bruke det til? Hva bruker dere saueskinn til. I vogga, senga, vogna, gulvet?
 
Bruker skinn både i vogna og på gulvet. Kan selvsagt brukes i senga og i vogga også!
 
Men hvordan vasker man det. Henges det kun ut på lufting? Blir det ikke alt for varmt med saueskinn i vogna eller i senga? Skal jeg ha laken over saueskinnet i senga? Tenker på støvsamling osv
 
Det som er så fint m saueskinn er at det regulerer temp etter barnet. Mange skinn kan vaskes også, men det er lurt å forhøre seg i butikken. Kan jo brukes til alt! [:D]
 
I stedet for å vaske/rense skinnet, kan du ha det i fryseboksen i 24 timer. Da er alle bakterier fjernet. Dette anbefalte de på nyfødt-avdelingen til jentene mine.

Jeg har saueskinn både i senga og vogna til jentene. Jeg er utrolig glad i det, det regulerer tempen til jentene så de verken er for varme eller for kalde, og det er kjempemykt og godt for dem å ligge på. De ligger rett på skinnet, men jeg har et tomt putelaken oppe med hode til gulp slik at skinnet ikke behøves å renses.

Jeg anbefaler skinn på det aller, aller varmeste!
 
Jeg har også skinn til mine barn, og er storfornøyd med det. Har dere langhåret eller korthåret skinn?

Jeg har kjøpt stort langhåret skinn til 429 kr pr stk på Obs til Madeleine og Adrian. [:D]
 
Legge det i fryseren var jo lurt. Da slipper jeg å tenke på bakterier som kan være ille for min lille.
 
har et saueskinn som koster 1000 kr.. det ble kjøpt til mitt første barn. det kan vaskes i masinen på ullprogram, og med spesial såpe( men det går fint med milo og) det er korthåret og er vel noe med det kjekkeste jeg har fått[:)]
jeg bruker det overalt i grunn. vogga, vognen, når han sover på sofan.. ja.. overalt..
 
hehe[:D]

Jo altså vi kjøpte det for å ha på gulvet inne vi da,og hun storkoser seg på det....lunt og godt[:)]
Så her var det absolut verdt pengene!!
Men jeg vet det er mange som bruker det i vogn og..

Flink kjæreste du har da som drar på innkjøp[;)]
 
Back
Topp