Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: vand
ORIGINAL: Ho Mor
Brukte det året rundt på guttungen min, men Ida har sluttet med det. Ble anbefalt å ta det bort pga astmaen.
ER DET MULIG Å VÆRE DUM???? Jeg har lurt på hvorfor Emmeli hoster så fælt i vogna, og SELVFØLGELIG kan det være skinnet!! Borte blir det nå!!!
ORIGINAL: chrichri
har grubla litt på d der jeg også, men problemet er at i mine skinn er d ikke hull til selene, å d er jo litte dumtiduuumt...
ORIGINAL: ..christine..
ORIGINAL: chrichri
har grubla litt på d der jeg også, men problemet er at i mine skinn er d ikke hull til selene, å d er jo litte dumtiduuumt...
tror man bare kan skjære hull til selene..[8|]
Jeg har plan om å gjøre det vertfall. Men spørt om jeg kan ha han liggende rett på skinnet uansett til sommeren. Gutter blir jo kokvarm av alt[:'(]
ORIGINAL: vand
Brukte det året rundt på guttungen min, men Ida har sluttet med det. Ble anbefalt å ta det bort pga astmaen.
ER DET MULIG Å VÆRE DUM???? Jeg har lurt på hvorfor Emmeli hoster så fælt i vogna, og SELVFØLGELIG kan det være skinnet!! Borte blir det nå!!!
Ånei, stakkars liten.. Kan jo hende da[8|] Ida ble bedre når jeg fjernet skinnet. Og faktisk gåsedundynen som norges astmaforbund anbefaler har jeg byttet ut med en vatt dyne. Og da ble nettene til Ida mye bedre. Muligens tilfeldig men jeg tør ikke prøve med dun igjen[:o] Håper det hjelper for lille snuppa di å fjerne saueskinnet da[:)]