Saueskinn i varmen?

TauZa

Forumet er livet
bruker dere saueskinn i vogna nå når det er så varmt?

Det kan ein bruke året rundt har eg skjønt, varmt og godt om vinteren og avkjølende om sommeren[:)]

Det skal vel være ganske temperatur-regulerende, -er det ikke det da? [8|] Vi bruker det hvertfall, men har ikke så mye annet enn det. [;)]

nå er d 19 grader ute her[:)][:)]

ORIGINAL: TauZa

nå er d 19 grader ute her[:)][:)]

dere har jo sommer     arrrrg

ORIGINAL: *Maik1*

Er det så varmt da?

sign! [:'(] Men vi hadde 12 grader, ikke så ille det da... [8D]

eg har skinnet ennå..men han e jo svett i håret når han har sovet,sjøl om han ikje har noe særlig med kler på seg..så eg vet ikje om d e så avkjølende akkuratt?[8|][:D]

Brukte det året rundt på guttungen min, men Ida har sluttet med det. Ble anbefalt å ta det bort pga astmaen.

Jeg har også skinnet enda både i senga og vogna.

Jepp, både i vogn og inne - varierer heller med hva hun har på seg [:)] Har ei venninne som hadde med soveskinn (fra nøstebarnet) til gutten sin på ferie i Thailand - og det hadde fungert supert!

ORIGINAL: Ho Mor

Brukte det året rundt på guttungen min, men Ida har sluttet med det. Ble anbefalt å ta det bort pga astmaen.

ER DET MULIG Å VÆRE DUM???? Jeg har lurt på hvorfor Emmeli hoster så fælt i vogna, og SELVFØLGELIG kan det være skinnet!! Borte blir det nå!!!

ORIGINAL: vand

ER DET MULIG Å VÆRE DUM???? Jeg har lurt på hvorfor Emmeli hoster så fælt i vogna, og SELVFØLGELIG kan det være skinnet!! Borte blir det nå!!!

Ånei, stakkars liten.. Kan jo hende da[8|] Ida ble bedre når jeg fjernet skinnet. Og faktisk gåsedundynen som norges astmaforbund anbefaler har jeg byttet ut med en vatt dyne. Og da ble nettene til Ida mye bedre. Muligens tilfeldig men jeg tør ikke prøve med dun igjen[:o] Håper det hjelper for lille snuppa di å fjerne saueskinnet da[:)]

ja saueskinn regulerer varmen så jeg kommer til å bruke det i sommer også jeg...

har grubla litt på d der jeg også, men problemet er at i mine skinn er d ikke hull til selene, å d er jo litte dumtiduuumt... 

ORIGINAL: chrichri

har grubla litt på d der jeg også, men problemet er at i mine skinn er d ikke hull til selene, å d er jo litte dumtiduuumt... 

tror man bare kan skjære hull til selene..[8|]

Jeg har plan om å gjøre det vertfall. Men spørt om jeg kan ha han liggende rett på skinnet uansett til sommeren. Gutter blir jo kokvarm av alt[:'(]

Har måttet kuttet ut ullet for lenge siden,han svettet jo omtrent vekk. Det var det samme med storesøster,så det funker ikkje like bra hos alle[:)]

ORIGINAL: ..christine..

ORIGINAL: chrichri

tror man bare kan skjære hull til selene..[8|]

Jeg har plan om å gjøre det vertfall. Men spørt om jeg kan ha han liggende rett på skinnet uansett til sommeren. Gutter blir jo kokvarm av alt[:'(]

må testes ut her også, jeg har jo skinn m sånn langt hår jeg... vet ikke om d har noe å si da...

ORIGINAL: vand

Ånei, stakkars liten.. Kan jo hende da[8|] Ida ble bedre når jeg fjernet skinnet. Og faktisk gåsedundynen som norges astmaforbund anbefaler har jeg byttet ut med en vatt dyne. Og da ble nettene til Ida mye bedre. Muligens tilfeldig men jeg tør ikke prøve med dun igjen[:o] Håper det hjelper for lille snuppa di å fjerne saueskinnet da[:)]

Vi har bare sånn vatt-kunst-dyne/pute, men det har ikke falt meg inn det med saueskinnet!!! Blir testet ut i dag! Takk for at du skrev/tipset om det! [:)]

Harald har egentlig ikke hatt skinnet i vogna siden... vel, siden det ble så mye høst at vi tok frem voksiposen, og den ligger han i enda...

Men han har lammeskinnet i senga si på natta da.

Back
Topp