Sauebæsj

marimari

Glad i forumet
Ja, det er av og til det jeg får assosiasjoner til når jeg skifter bleie på minien...[&:][8D][:D]

Han er ikke forstoppet, men det er lengre mellom de "fuktige" bleiene for tiden. Er det noen andre som drar kjensel på dette? Har aldri hørt om noen som har barn som leverer slike varer, he he...

hehe, tenkte gullet ditt hadde spist sauebæsj jeg nå [:D] de putter jo alt i munnen [;)]

har sånne bleier her og, med noen våte innimellom.

ORIGINAL: dommett

hehe, tenkte gullet ditt hadde spist sauebæsj jeg nå [:D] de putter jo alt i munnen [;)]

Ups, nå ble jeg nesten litt kvalm! [:D] Nei, heldigvis har jeg sluppet synet av mini med denslags i munnviken enn så lenge, he he...

Godt å høre vi ikke er de eneste med sånne bleier, aldri hørt om det før nemlig... Men sånn er det jo med veldig mange mammating. [;)]

ORIGINAL: dommett

Precis likadant här, varierar väldigt mellan blöta o små klumpar

sånn e d titt og ofte her å [8D]
men føle hu ofte e litt harde i magen, men ikkje forstoppelse tendenser, hu bæsje kver dag. men e hu harde så lage me grøten litt tynnere, å gjer na litt ekstra vann og mme [:)]

Det skjer her og innimellom[:D]

Hadde en periode der det var en del sånne, men kan ikke huske atdet har vært sånne bleier på en stund. Tror det var i forbindelse med ny grøttype. Kan jo være det?

Back
Topp