Satt ukevis tilbake!?

Wildberg

Forumet er livet
Den værste trøttheten ga seg i uke 11/12. er snart 14 uker og stuuuuuuuuptrøtt. Hva skjer?

Samme her egentlig... Energien kom plutselig tilbake i uke 11/12 men nåååå vingler det litt her i 13/14 @nedtur@

Slik var det sist med meg. Da var jeg stuptrøtt fram til uke 11, sov hele døgnet bortsett fra når jeg var på jobb. Ga seg uke 11, og kom tilbake som lyn fra klar himmel i uke 13. Heldigvis ga det seg fort da :-)
Denne gangen har jeg vært heldig og ikke vært trøtt i det hele tatt :)

Ja, jeg er blitt kvalm igjen...Uggen hele denne uka:(

Begynner bli litt kjedelig å være trøtt hele tiden, jeg er snart i uke 13 og er fortsatt nesten like trøtt. Alt jeg føler jeg gjør er og sove og jobbe. Er bare 50% på jobb om dagen pga en arm som fant ut at jeg skulle bli nummen i 2 fingre. Som så etter 2 mnd gikk over i betennelse. Så jeg er bare 4 timer på jobb. Resten går i og sovne på sofaen når jeg kommer hjem og så flytte meg over i sengen når mannen vekker meg for at han skal sove :p

Håper kreftene kommer tilbake snart :p

Uffda, kjipt å ha det sånn:( håper du får energien tilbake fort

Jeg er 14+1 og plutselig kastet opp igjen og er stuptrøtt hele tiden ;o Det forsvant på meg for halvannen uke siden og er tilbake igjen nå. SÅ lei av å spy:-p heldigvis sykemeldt i et par uker til da, så jeg kan slappe av litt til:)

Back
Topp