Satt tilbake?

Trinusn

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julibarna 2019
Septemberlykke 2021
Var på tidlig ultralyd i dag, og ble satt tilbake fra 11+6 til 10+0. Jeg vet ikke om jeg er helt enig i dette, hehe. Jeg har nemlig på kalenderen når vi hadde hyrdestund ;-)

Så mitt spørsmål er om man kan bli satt frem igjen ved ordinær ultralyd? :-)

Ja, du kan bli satt frem igjen ved OUL☺ men nevte du til h*n som tok ultralyd at du vet datoen dere lagde spiren?

Jeg ble også satt tilbake når jeg var på ultralyd i uke 7, men fikk det ikke til å stemme siden vi var på hyttetur og absolutt ikke kunne være alene sammen siste uka pga vi delte rom med svigers.. men håper på å bli satt frem på neste ultralyd i uke 13 Det må vel være mulig siden de kan sette enn tilbake?

Ja, du kan bli satt frem igjen ved OUL☺ men nevte du til h*n som tok ultralyd at du vet datoen dere lagde spiren?

Jeg sa at jeg var ganske sikker på datoen jeg hadde satt, men hun satt med den der måleskiva si :p

Vertfall en sprellende fant med bra hjertelyd, så jeg er jo lykkelig uansett :-)

Ble satt tilbake ei uke når jeg var i uke 6. I uke 11 ble jeg sotten frem rilnuke 13:-p

Alle andre ULer enn den ordinære teller ikke som offisielle vedrørende termindato.
Det er kun OUL som er korrekt å forholde seg til mtp termin. Det er denne det beregnes overtid ut fra osv... Selv ikke evt senere kontroller på sykehuset som avviker en dag eller to endrer den. Den er liksom spikret...

Alle andre ULer enn den ordinære teller ikke som offisielle vedrørende termindato.
Det er kun OUL som er korrekt å forholde seg til mtp termin. Det er denne det beregnes overtid ut fra osv... Selv ikke evt senere kontroller på sykehuset som avviker en dag eller to endrer den. Den er liksom spikret...

Signerer denne, vi skal forholde oss til OUL! :-)

Ble satt tilbake 3 dager på tidlig ultralyd , blir spennende å se på den ordinære når termin blir :)

Tror jeg holder på min 10+6 jeg da, siden det er det jeg, lege og jordmor har regnet oss fram til mtp eggløsning :) så får vi se på oul da! :-)

Vi får stadig tidligere termin! Nå er vi på minus 4 dager hvis man regner fra den dagen jeg vet at vi laget spiren :P Jeg tror vår lille vokser fortere enn snittet :)

Leger som forholder seg slavisk til menstermin er jo enda morsommere. Jeg har lange sykluser, så legen mener alltid jeg er 7-14 dager lengre enn jeg er. Selv ikke da jeg ble gravid etter FSH-stimulering med EL-sprøyte på sykehus forholdt legen seg til annet enn menstermin....
Skjønner jo at det er det sikreste for de frem til OUL, men i blant virker det så teit...

Var på tidlig ultralyd i dag, og ble satt tilbake fra 11+6 til 10+0. Jeg vet ikke om jeg er helt enig i dette, hehe. Jeg har nemlig på kalenderen når vi hadde hyrdestund ;-)

Så mitt spørsmål er om man kan bli satt frem igjen ved ordinær ultralyd? :)
Har lest om andre her som har fått beskjed om at egget har gått i dvale etter undfangelsen og at du derfor kan være mindre påvei enn andre. Har ikke opplevd dette selv, bare lest her inne som sakt.
Så kan være det blir stående slik som du har fått beskjed om. Men er som sakt ting jeg har lest her. Aldri hørt det før selv.
Lykke til uansett

Back
Topp