Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har vært på privat ul hver mandag i 4 uker nå, tre første gangene målt til 7+5, 8+5, 9+5, men sist gang ble jeg satt tilbake en dag til 10+4. Tenker så på om det er bekymringsfult ettersom det har vært lik stigning i 3 uker, eller om det bare er så enkelt at babyen lå litt vanskelig til så målene ikke ble optimale. JM mente jeg ikke trengte å endre noe som helst da det bare var snakk om 1 dag. Har også vært vanskelig å få fine bilder da jm ikke har sett med utvendig ul, kun innvendig og da blir det en annen synsvinkel såklart Men uansett, skal på ul imorgen igjen, er da 11+5 ifølge forrige ukes mål, men 11+6 egentlig.
Lurer egentlig bare på om dere vil dele bilde fra dere har vært på ul i uke 12, trivelig å se
3D bilde av lillevenn forrige uke, håper alt er bra imorgen også
Det kan være litt unøyaktige mål så tidlig ja, også er det jo mulig fosteret vokser litt i rykk og napp.
Jeg var på privat TUL 7+4, ble målt nøyaktig til det. På offentlig TUL 12+3 ga de meg termin en dag bak ELtermin. På OUL 17+5 var babyen ca. en uke større enn gjennomsnittet! Nå er jeg veldig spent på vekstkontrollen 23+5
Slenger inn et par bilder fra uke 12, var så utrolig å se! Var også ganske sykt å se hvor mye større hun hadde blitt bare 5 uker senere
Jeg har opplevd lignende og fått beskjed at det er veldig forskjellig vekst på fostre i de tidligere ukene og at de måler kun fra standardiserte tall og målinger og at dager opp til 4 ikke skal ha noe som helst betydning. Så jeg ville ikke uroet meg for 1 dag! MEN jeg forstår deg så godt. Vi bekymrer oss for alt mulig og det er veldig enkelt for meg å si det til deg <33 tipper nok alt er bra, og krysser fingre for det