Satt tilbake på oul

Hadde ultralyd både i uke 10 og uke 15, og fikk da termin 18.
Er akkurat det du beskriver jeg er bekymret for! Men tenker jeg får nevne det for jordmor når det nærmer seg litt, og dersom jeg går til termin vil jeg nok be veldig om å ikke gå 11 over før de setter i gang fødselen! Vil i alle fall be om tett oppfølging pga risiko for komplikasjoner ved lang overtid :sorry:
Begynn å krangle om igangsettelsesdato allerede nå, anbefaler jeg. Det ble i hvertfall et stressmoment mot slutten av svangerskapet forrige gang, og det var så deilig når de endelig hørte etter på meg 4 uker før OUL termin.. da hadde jeg bekreftelsen i hånda og kunne slappe av.
 
Begynn å krangle om igangsettelsesdato allerede nå, anbefaler jeg. Det ble i hvertfall et stressmoment mot slutten av svangerskapet forrige gang, og det var så deilig når de endelig hørte etter på meg 4 uker før OUL termin.. da hadde jeg bekreftelsen i hånda og kunne slappe av.

tenker jeg får ta en samtale med fastlegen også i uke 24(nå 23) :) vet jeg selv var ganske liten, så regner med det kan være arvelig betinget også.
 
Jeg ble satt tilbake 4 dager, og termin ble flytta med en hel uke. Dro tilbake to uker etterpå, og da fulgte den kurven sin som den skulle! Jeg har ikke hatt noe kvalme eller noen problemer annet enn bekkenproblemer, så tror dette her skal gå ganske så fint jeg:angelic:
 
Back
Topp