Bkno8958092
Andre møte med forumet
Jeg var på tidlig ultralyd i uke 12 privat og fikk da bekreftet at jeg var 12 uker på vei. Så en liten "fullkommen baby" og fikk veldige gode bilder. Jordmor var 99,9 prosent sikker på at Hu så kjønn og mente det var en jente. Vi dro på oul i det vi da trodde var uke 16 men ble sendt hjem fordi det var for tidlig, Hu mente jeg var bare 15 uker. Fikk ny time fire uker senere altså oul regning 19 uker og tidlig ul 20 uker. Dro tilbake i dag og ble satt enda en uke tilbake! Altså fra tidlig ul da har jeg blitt satt hele 2 uker tilbake, og er nå uke 18 og ikke uke 20 som tidlig ul viste og en uke fra første sykehus ul. Mens termin stemmer helt med tidlig ul.. Dvs at jg tok test når jg var bare 2 uker på vei og merket at jg var gravid kun 1 uke på vei. Fikk helt klar og tydelig positiv ved uke 2 . Får det ikke til og stemme og blir fryktelig redd for overtid. Føder jg til termin er jeg uansett fått 2 uker overtid ifølge mens termin og tidlig ul termin. Går jeg 2 uker iver termin har jeg gått 4 uker over termin ifølge tidlig ul og mens termin! Ble rett og slett litt trist av å ha blitt satt så mye tilbake.
Andre sin har opplevd og blitt satt hele 2 uker tilbake?
Andre sin har opplevd og blitt satt hele 2 uker tilbake?