Satt tilbake 3 uker(!!) og to dager

Vi var på ultralyd igjen for i forgårs, og fikk beskjed om at embryoet ikke hadde utviklet seg i det hele tatt og hjertet hadde sluttet å slå.. mest sannsynlig rett etter ultralyden uken før. Ble henvist til sykehuset, og de synes ikke at det så ut til at det var på vei ut med en gang. Har derfor fått tabletter nå, så nå fossblør jeg og har kjempe vondt det gikk dessverre ikke veien denne gang.. Hvor lang tid tok det før dere ble gravid igjen etter sa/ma?
Det var trist, vondt er det uansett :confused: For meg tok det 4- 5 mnd, hadde uregelmessig mens etter aborten,så fant ikke eggløsningen før de to siste mnd. Håper det går for for deg.Det sies at man er veldig fruktbar de tre mnd etter abort pga mye hormoner. Lykke til !
 
Vi var på ultralyd igjen for i forgårs, og fikk beskjed om at embryoet ikke hadde utviklet seg i det hele tatt og hjertet hadde sluttet å slå.. mest sannsynlig rett etter ultralyden uken før. Ble henvist til sykehuset, og de synes ikke at det så ut til at det var på vei ut med en gang. Har derfor fått tabletter nå, så nå fossblør jeg og har kjempe vondt det gikk dessverre ikke veien denne gang.. Hvor lang tid tok det før dere ble gravid igjen etter sa/ma?
Jeg hadde MA i januar og ble gravid etter to sykluser. IVF riktignok, så første forsøk etter MA:)
 
Vi var på ultralyd igjen for i forgårs, og fikk beskjed om at embryoet ikke hadde utviklet seg i det hele tatt og hjertet hadde sluttet å slå.. mest sannsynlig rett etter ultralyden uken før. Ble henvist til sykehuset, og de synes ikke at det så ut til at det var på vei ut med en gang. Har derfor fått tabletter nå, så nå fossblør jeg og har kjempe vondt det gikk dessverre ikke veien denne gang.. Hvor lang tid tok det før dere ble gravid igjen etter sa/ma?
For meg tok det neste ett helt år :/
 
Vi var på ultralyd igjen for i forgårs, og fikk beskjed om at embryoet ikke hadde utviklet seg i det hele tatt og hjertet hadde sluttet å slå.. mest sannsynlig rett etter ultralyden uken før. Ble henvist til sykehuset, og de synes ikke at det så ut til at det var på vei ut med en gang. Har derfor fått tabletter nå, så nå fossblør jeg og har kjempe vondt det gikk dessverre ikke veien denne gang.. Hvor lang tid tok det før dere ble gravid igjen etter sa/ma?
Jeg ble gravid igjen på 4. forsøk etter MA. Mistet i desember og ble gravid igjen i april :Heartred Jeg sluttet å blø veldig fort, og fikk eggløsning to uker etter aborten. Men syklusen var annerledes, det var veldig lite eggløsningsslim og i den andre syklusen prøvde egget å slippe to ganger. På den fjerde syklusen føltes alt som normalt igjen og det var den måneden jeg ble gravid. Er nå 7+3 :Heartred Veldig trist at dette skjedde med deg, og håper du blir gravid igjen raskt! Men det er også greit å være forberedt på at det kan ta tid for kroppen å hente seg inn igjen. Ta vare på deg selv og masse lykke til :Heartred:angelic:
 
Back
Topp