Satt tilbake 1 uke, UL uke 6

Bruker18tr

Flørter med forumet
Da har jeg vært til UL, skulle vært kommet til uke 6, men gynekologen mente jeg var bare 5 uker på vei. Det var kun 1mm stort. Hun var positiv, og mente bare at egget kunne festet seg sent. Skal tilbake om en uke, og se. Noen som har opplevd noe lignende og det har gått bra? :)

Med jenta mi ble jeg satt tilbake 2 uker. Noe som faktisk ikke er mulig? Da måtte jeg ha testet positiv i uke 2? Men har hørt at de kan gå i davle en stund :)

Lest mange steder at det er veldig vanskelig se nøyaktig MM når de er så små pga vinkel osv, så hadde ikke tenkt så mye på det og heller ventet til neste UL for å vurdere termin :)

Og ja, venninne av meg var på tidlig ul, de sa enten var el hennes sen eller så var det en Ma , en uke senere var det ett dunkende hjerte :)

Skjedde med meg sist svangerskap, selv om jeg visste når jeg ble gravid. Endte opp med å bli satt tilbake 11 dager på OUL, men han kom 11 dager før den terminen. Var litt liten bare.
Var omvendt med eldste, da ble jeg satt 11 dager frem på OUL og fødte på ULtermin.

Brukte eggløsningstester, så vet sånn ca når jeg hadde eggløsning. Testa svakt positivt 14 dager etter positiv eggløsningstest:)

Back
Topp