Satt meg et mål!

Tingeling87

Forelsket i forumet
Har fått dilla på sjokolade å andre søtsaker,junkfood denne gang oxo.
Så fra i morgen skal eg kun spise digg å junk om lørdagen..
Skal prøve å spise minst en frukt hver dag oxo,om noen har tips til sunne lunsjer kom gjerne med de. Er flink å slippe det måltidet pga lite glad i kjedelige skiver, å da blir blodsukkeret ødelagt å sugen kommer...
Blæ! Gi meg støttende ord så skal eg klare dette [:D]

flinke du er!

jeg spiser minst 3 frukt til dagen - og til lunsj kan jeg anbefalre rett i koppen suppe med knekkebrød og agurk [:)] det har jeg hver dag på jobb!

Jippi..lettere når flere er med :-) dette skal vi klare,for bebis sin skyld..

Jaaaaaaaaaaaaaaaa, kan jeg også være med ????
Spiser som en gris nå [8D], har lyst på alt som ikke er sunt [&:]

Jeg er med!!! Nå sitter jeg og dytter popcorn i kjeften...[8|] Når denne popcornposen er fortært blir det skjærpings! Bra vi er flere så vi kan støtte hverandre [:D]

jeg har ikke spist sjokolade eller noe lignede siden jeg fant ut at jeg var gravid. her er det kun brus på lørdag. prøver heller ikke å spise godteri i helga for at det skal bli en vane. 

Flink du! Eg har spist noe godt hver dag i 2 år ca.
Var 52 kg når eg ble gravid med Emil,å sunn å frisk.
Men nå 10 kilo tyngre å 10 ganger mer usunn. Eneste eg e flink til er sunn middag,for det er et måltid vi spiser samlet å lillegutt får ikke usunn mat så ofte dom mot si[:)] he he

Nå har eg kastet en hel kviklunsj, å en snopepose med 4 krokodiller i
[:)] stolt

slit litt med at æ har fått avsmak på alt søtt,vekta raser nedover og det e jo ikke bra....veide mæ for ei uke sia,62 kilo,veide mæ i dag 59....og æ leve kun på sunne produkta som frukt og salat....
har en følelse av at det ikke e bra når vekta går nedover...

Ja!!!! så lurt. Jeg heier på deg!!!
Jeg spiser salat hver dag på jobb. Men det er fordi vi har en bra kantine..

jeg hiver meg på og joiner dette målet. Har ikke hatt så lyst på godis enda, men spiser altfor mye usunt. Jeg har følt meg litt som like før man skal ha mensen- null kontroll, hehe.. men nå er det stopp!!!

Trener dere??
hvordan??

ja, jeg trener... og håper at jeg ikke gir opp i løpet av svagerskapet... [&:]

om sommeren pleier jeg alltid å sykle på jobb, det er ca. 20 minutter hver veg. Sykle sesongen min begynner i slutten av april - men hvis det blir for mye for kroppen min så skal jeg nok ta bilen inni mellom... [:)]

Ellers så har jeg og en arbetskollega bestemt at vi skal gå tur hver dag, 30 min. i lunsj pausen

og 2x i uka går jeg på treningssenter og trener både kondis og styrke. Det har jeg gjort i 2 år nå. Men nå blir det jo litt mer kondis - og en god del mindre styrke da.

Jeg er med! Så kan vi jo rapportere her inne hver lørdag, om vi har klart det eller ikke ;) Litt ekstra kick, da.

TIps til mellommåltid: Cottage Cheese med feks. blåbær eller banan. Skikkelig godt og veldig sunt! Er godt med kanel på også, synes jeg :) Cottage Cheese er forsåvidt godt til det meste, til lunsj også :D

Jeg er også med! Akkurat nå tror jeg at alt som kommer i nærheten av meg og min glupskhet blir slukt med stor appetitt! Er nødt til å bli flinkere. Har heller ikke vært så himla aktiv på treningsfronten den siste tiden, men i dag dro jeg meg avgårde på treningsstudioet. Ganske tungt siden jeg er så utrent. Er det forresten noen av dere som har noen gode treningsråd til en utrent gravid? :)

Så bra at flere er med! Raport hver lørdag, å vist man sprekker I uken!!
Eg e medlem i sats,men er vel et fint støtte medlem [&:]
tenkte melde meg på pilates timer [:)]

Jeg slenger meg på deg jeg... men har ikke helt bestemt meg for om det gjelder soloen min[&:]

Jeg er også med!! Skal spise sunnere, og bare godis EN gang i uka!! Dette var en veeeeeeldig bra tråd!![:D][:D]

Du kan beholde soloen! Eg drikker saft.. Blir dorlig??? Av vann [&:]

Back
Topp