Satt i gang

Diamant feb15

Flørter med forumet
Februarlykke 2015
Etter en lang samtale med legen i dag har vi endelig blitt enig om at jeg mest sannsynlig blir satt i gang på mandagen.

Ser virkelig frem til det nå. Virker ikke som en evighet nå.. 39+2 på mandag

Lykke til :) så godt at det letter deg litt også, babyen er jo mer enn klar nok til å komme nå uansett :)

Begge deler..
Uff, jeg forstår det. Nå har du liksom en dato, og du vet at du må gjennom det den dagen. Men det kommer nok til å gå bra. Da slipper du å gå rundt å vente på at det skal skje,og kanskje være redd lenge. Nå skjer det kontrollert og du får forberedt deg litt på det. Dessuten så skal du jo endelig få møte babyen din! Tenk heller på det. Uansett hvor redd du blir, så fokuser på at du endelig skal få møte den skjønne ungen din :) jeg tror det her kommer til å gå bra. Det er ventinga og tiden før som er skummel, når du først er i gang så går nok kroppen på autopilot.

Uff, jeg forstår det. Nå har du liksom en dato, og du vet at du må gjennom det den dagen. Men det kommer nok til å gå bra. Da slipper du å gå rundt å vente på at det skal skje,og kanskje være redd lenge. Nå skjer det kontrollert og du får forberedt deg litt på det. Dessuten så skal du jo endelig få møte babyen din! Tenk heller på det. Uansett hvor redd du blir, så fokuser på at du endelig skal få møte den skjønne ungen din :) jeg tror det her kommer til å gå bra. Det er ventinga og tiden før som er skummel, når du først er i gang så går nok kroppen på autopilot.

Ja du har nok rett. Tusen takk det var noen veldig beroligende ord. Får bare ta det som det kommer og glede meg over at jeg får møte babyen min snart. :)

Ja du har nok rett. Tusen takk det var noen veldig beroligende ord. Får bare ta det som det kommer og glede meg over at jeg får møte babyen min snart. :)
Masse lykke til :) jeg tror det kommer til å gå helt fint :) men det er lov å grue seg, bare man klarer å fokusere på premien også.

Jordmor var veldig på å si til meg at smerten jeg følte ikke var farlig, det syns jeg hjalp veldig. Hjalp meg å fokusere på at det var jo en bra smerte på et vis, selv om det var vondt. Og det blir helt fantastisk når dere får møte den lille :D

Back
Topp