Satt i gang?

du bør ihvertfall forlange det..ei som låg ilag med meg gjekk 14 dager over tida.Ho vart ødelagt for resten av livet!!!!!
Ikkje pent sagt,men slik er det.Alt sammen sprkak på.men det var pga ho er knøttlita og ongjen var målt til ca 4 kg og ut nede kom eit på over 4,5 kg!!! Groteskt! Legen nekta keisersnitt,å stje ho igang før tida og lot ho i tillegg gå 14 dagar over!!!!!!!! Fyttikatta!!!!!Og verst av alt,ho hadde peiling og for slik var dte med den 1.ongjen hennar og!!!!!! Ekje det gale!!???
Syns ein måtte kunne høyre på mødrene avogtil ihvertfall..

Forstår deg veldig godt, at du er lei og at alt er slitsomt, magen er i veien og man finner ikke en god stilling å sove i..... Jeg har vært der selv, har gått over tiden ned alle mine.. Det er forferdelig tungt. Men jeg vet også at det er utrolig slitsomt å bli sattigang. Har flere venninner som har det bak seg. De forteller at alt går mye fortere, det er nesten ikke pusterom mellom rien (pressriene og) og det sliter faktisk også på.. En av dem var så sliten på slutten at hun såvidt skulle fått ut ongen. Da var det ikke mulig for keisersnitt siden ungen var kommet så langt ned.

Men hva du vil gjøre er jo selvfølgelig opp til deg selv. (vet jo ikke om legene der hos deg er villig til å sette i gang om du ønsker da). Ingen fødsel er lik så dette som jeg beskriver trenger ikke hende med deg..

Uansett; veldig lykke til...

Back
Topp