Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Febbis
Hvis jeg er alenemor, og x-en (faren til barna) kommer hit og vi har litt x-sex og han blir over natta.
Så har jeg snyltet til meg alenemorstønader?[8|]
Men hvis jeg har meg med hvem som helst annen kar i denne verden, så er det greit? Da har jeg rett på os?
ORIGINAL: Betty Poop
Tror du trygt kan ha det med eksen en natt eller to i løpet av et år, men NAV vil nok helst vite det om han kjøper melk og brød tre ganger i uka, og i tillegg har barberhøvel og tannbørste på badet.
Finner du en du ikke har barn med derimot, da kan du humpe løs så mye du vil i et helt år fra han flytter inn, til dere gifter dere eller til dere får felles barn.
Liver er urettferdig.
ORIGINAL: Lissyjane
Far kan ligge der to netter i uken og ha ett skifte hos deg.
ORIGINAL: Roxanne
ORIGINAL: Betty Poop
Tror du trygt kan ha det med eksen en natt eller to i løpet av et år, men NAV vil nok helst vite det om han kjøper melk og brød tre ganger i uka, og i tillegg har barberhøvel og tannbørste på badet.
Finner du en du ikke har barn med derimot, da kan du humpe løs så mye du vil i et helt år fra han flytter inn, til dere gifter dere eller til dere får felles barn.
Liver er urettferdig.
Off topic - hva har du gjort med det vakre ansiktet mitt!?! [:o]