Satt frem på TUL - til å stole på? /kjenner livmoren

creatrix

Andre møte med forumet
Har ikke vært så aktiv her enda - men hei og gratulerer til dere alle :D Jeg er iflg menstermin 8+1 i dag, men tidlig ultralyd for en uke siden viste 5 dager lenger frem - altså 8+6 i dag. Da måtte jeg hatt fryktelig tidlig EL tenker jeg da Pleier den terminen å stemme med OUL? Hva hadde dere gått ut ifra?

Ps - kjenner nå livmoren over skambeinet, så morsomt! Tidlig? Men har født flere ganger før, så kanskje normalt. Men lenge siden, husker liksom ikke hvordan det var. Flere? Måtte gi opp jeansen for en uke, to siden. Er så oppblåst også, ser så gravid ut. Blir vanskelig å skjule ja :P

Sniker. Ul i den tiden bruker oftest være mer til å stole på enn senere pga individuelle forskjeller senere i løpet.

Jeg hadde UL i uke 8 og 12 og ble satt frem henholdsvis 5 og 7 dager fra egen utregning. Siden den i uke 12 har jeg forholdt meg til den, skal på OUL om to uker så blir spennende å se :)

Jeg ble satt litt frem på tul i svangerskapet med sønnen min og litt tilbake på OUL, jeg fødte i alle fall på tul-termin:) Så for oss stemte den bedre:)

Har ikke vært så aktiv her enda - men hei og gratulerer til dere alle :D Jeg er iflg menstermin 8+1 i dag, men tidlig ultralyd for en uke siden viste 5 dager lenger frem - altså 8+6 i dag. Da måtte jeg hatt fryktelig tidlig EL tenker jeg da Pleier den terminen å stemme med OUL? Hva hadde dere gått ut ifra?

Ps - kjenner nå livmoren over skambeinet, så morsomt! Tidlig? Men har født flere ganger før, så kanskje normalt. Men lenge siden, husker liksom ikke hvordan det var. Flere? Måtte gi opp jeansen for en uke, to siden. Er så oppblåst også, ser så gravid ut. Blir vanskelig å skjule ja :p

Sniker
5 dager er ikke så mye, og små måleavvik den ene eller andre vegen vil gjøre utslag i flere dager. Det kan være du blir satt frem eller tilbake på OUL også. Rundt uke 12 er tiden som er best for setting av termin mtp at de fleste fostre er jevne på dette tidspunktet, men oul er senere fordi man ikke får sjekket alle organene rundt uke 12 blant annet.

Back
Topp