Satt frem eller tilbake på UL og kjønn

Ble satt frem 3 dager ift. menstermin, hadde eggløsning dag 11, og slik jeg forstod det hos Medicus så er det tidligere enn standard med eggløsning på dag 14, så ga mening at fosteret da er kommet litt lengre. Skal ha gutt.
 
På TUL ble jeg ikke satt verken frem eller tilbake. Vet ikke kjønn enda, men får nok vite det på OIUL om 12 dager :Heartred
 
På tul ble jeg satt tre dager frem, og på oul ville de ikke justere termin uansett sa de.. er det så ulikt fra sted til sted hva som blir gjort?
 
På tul blei eg satt fram 2 daga, og på den ordinære ultralyden sa dei at den datoen gjaldt enda. (Førde)
 
Ja Førde her og. Sa det samme til meg men ville ha kontroll om 14 dg for å dobbelsjekke målene, et eller annet med 14 percentil
Mine mål stemte godt med det den skal ligge på på gjennomsnittet i den veka eg er i (19+3) når eg var på ul i går.
Så blei ingen flere kontrolla her.
Godt å få heller en for masse enn en for lite om det skulle vere noe :)
 
Det ser jo ut som at denne teorien kan stemme for endel, men med flere tydelige unntak likevel. Bør vel ikke satse alt på gutt helt enda, men blir spennende å se :D
 
Last edited:
Med første ble jeg satt frem 5 dager, det ble en gutt. Denne gangen ble jeg satt frem 3 dager og venter en gutt.
 
Sniker fra desember. Jeg vet 100% sikkert når EL var men ble satt frem 4 dager og venter jente :)
 
Satt tilbake 6 dager, gutt. Det er jo ikke mulig at det stemmer, for da testet jeg positiv 3 dager etter el, men småen kommer når han føler for det uansett så :Heartred
 
Back
Topp