Satse på baby i 2016

Mammatil4skatter

Betatt av forumet
Heisann dere, jeg tenker og satse på baby 2016 også jeg, så har jeg 2009-2010.2015 og 2016, men vil vente til helt på slutten av 2016 isåfall med å ha termin, så får håpe det klaffer akkuratt når jeg vil det ska klaffe ☺️Spennende og se om det er flere her inne som har tenkt og prøve ☺️

prøver ikke direkte bevisst men bruker heller ikke noe form for prevansjon.. annet enn *hoppeavisvingen* når sambo kommer på det.. så det kan fort bli en litn en til neste år herå ;)

Tøffe dere er :) Her skal jeg vente 2-3 år :)

Hjelp så tøffe dere er. Jeg har 5 år mellom mine og syns fortsatt at det er I det meste laget hektisk :)

Tøft av dere, ja! Om det blir en til her, blir det minst 4 år til.

Her blir det iallefall 2 år til, om ikke mer :p Har det travelt nok foreløpig med to :D Men en til skal vi ha, det har jeg bestemt! Hehe

Det ville jeg aldri gitt meg ut på med vilje! :-O Har 5 år imellom, og kjenner det er deilig! Vi skal ikke ha flere :-)

Her blir det ingen fleir! Tre barn på 14 mnd held i masse vis, men kjem til å savne å gå gravid. Trivdes veldig godt i den rollen :)
Håpar det klaffar for dikka som prøver :)

Vi har lurt litt på å få en til med en gang, men på grunn av at jeg ikke har jobb, så vil vi egentlig vente et år eller to. Dessverre er vi ikke noe flinke med bruk av kondom, så vi har hatt ubeskyttet sex en stund. Har ikke hatt mensen enda, så det er vel ikke store sjansen for at det er noe på gang, men skulle det være det, så beholder vi selvsagt. :)

Vi har lurt litt på å få en til med en gang, men på grunn av at jeg ikke har jobb, så vil vi egentlig vente et år eller to. Dessverre er vi ikke noe flinke med bruk av kondom, så vi har hatt ubeskyttet sex en stund. Har ikke hatt mensen enda, så det er vel ikke store sjansen for at det er noe på gang, men skulle det være det, så beholder vi selvsagt. :)

Hugs at du får eggløsning før mensen ;)

Har ikke hatt sex enda pga jeg har hatt så vondt der nede og bak etter fødsel og fordi jeg har vært alene med kidsa siste to uker, så nå føler jeg meg klar for å ha det igjen ☺️Men har ikke fått mensen enda☺️

Ja, alt kan skje. Og skjer det, så er barnet hjertelig velkommen. :) Men det hadde jo vært mer praktisk om jeg hadde en jobb innen neste kommer. :p
Mer praktisk, ja. Men man klarer seg alltid :)

Hvordan er det med rettigheter om man får en ny en før man har jobbet 6 mnd da? Jeg ble sykmeldt tidlig i svangerskapet pga bekkenløsning, hva om jeg eventuelt ikke hadde rukket å jobbe noe mellom?
Vil gjerne ha to tette her og :)

Hvordan er det med rettigheter om man får en ny en før man har jobbet 6 mnd da? Jeg ble sykmeldt tidlig i svangerskapet pga bekkenløsning, hva om jeg eventuelt ikke hadde rukket å jobbe noe mellom?
Vil gjerne ha to tette her og :)

Permisjonspeng/foreldrepeng og sjukepeng er på lik linje som arb.peng :)
Eg jobba i to veker 100% og to veker 50% før eg vart 100% sjukmeldt. Gjekk greitt det :)

Back
Topp