satans nav

tiriltunge

Elsker forumet
Marsmagi 2025
helvette jeg hater naaav...spurte etter engangsstønaden om når den kommer,har fått to ganger før så jeg vet jo litt om det,men treffer på en frekk en fan som mener at den får jeg ikke før ungen er kommet ut..om 3mnd kunne jeg forvente og få den[:@][:@][:@]gjett om jeg klikka.....kjefta han stiv så han ble litt satt ut...ufin var han og,begynte å snakke om at jeg var ikke viktigere enn alle andre søkere,men det var ikke poenget mitt heller....satan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er det vanlig å få den før ungen kommer?

Skjønner du blir forbanna!! Desverre er noen på nav sånn. Håper du treffer på en bedre å snakke med neste gang og at du finner ut når du skal få den [:)]. Jeg husker ikke det fra forrige gang men jeg fikk den i begynnelsen av desember og hadde termin i mars så da får du vel den rundt oktober kanskje siden du har termin i januar. Vet ikke jeg.

Ok, nå lurer jeg, er det virkelig sånn at de som kun har rett på engangstøtten får den før ungen kommer????

jes gjorde vist det,har termin 30des og da skal de pengene være på konto...fått beskje på mitt trygdekontor med de andre at man skal ha de 3mnd før...han fikk så hatten passa å jeg sa til han at jeg kom til og ringe hver dag intil de penga var på kontoen min!!!!så får vi se hvor fort lei de blir av meg[8D]

Hvorfor er det sånn egentlig?

noen får vel for tidlig og andre grunner,så da skal man ha god tid til og handle inn utstyr...kanskje er det mange som ikke har noen penger...er ikke sikker:(

da jeg skulle ha Lucas fikk jeg engangsstønad 3 uker før termin. fikk beskjed om at det var standard. men dette var i 2006 da.

med mine to fikk jeg de ved uke 27 på begge,og det har andre her omkring.men det hadde vært greit om han ikke var så frekk i tlf...enkelte burde skifte jobb

nei har ikke vært i jobb..er student[:(]men men d går seg til

Jeg fikk vite på nav at du kan få den så tidlig som dere sier ja, men du MÅ ikke !! Du må søke om å få den så tidlig viss du vil det. Ellers så kommer den litt før termin.. Jeg fikk den noen uker før termin...[;)]

Back
Topp