satan(syteinnlegg,langt)

Alicia85

Elsker forumet
no begynne æ å bli grundi lei svangerskape[&o]
bekkene e ett helvete no uansett om æ går til behandling..det stikk i dåsa å ryggen e jo helt ødelagt..kan jo ikke sitte ellr ligge i noen goe stillinge lenger jo..om natta våkne æ 50gang å må snu mæ..pute mella beinan går ikke lenger for da dovne den ene foten av[:(] å hver gang æ snur mæ litt knekk det i bekkene mitt fremme..nei det e så masse mer æ kunne klaga på at æ blir helt dårli av å tenke på det..kor ska detta gå..ennu masse uke igjenn jo[:'(]
sorry,men måtte bare få ut litt damp[:@]

Du har lov til å klage. Du har gjort en kjempejobb, tenk på det.[:D] 
Hadde det akkurat som deg...
Men nå er det ikke lenge igjen..[:)]
Da er alt glemt, og tiden flyyyr avgårde...
Klem[:)]

Ååh, æ har d HELT likens! Sambo sir æ skrik i søvne når æ snur mæ om natta! Tvile æ ikkje et sekund på, d e driiiit ondt.. Sånne ting som å røyse sæ, sette sæ å gå e jo helt uutholdelig!! D kjennes ut som hele skambeine ska knekke i to.. Æ håpe vi e ferdi snart, begge to..

ja det e nokka drit..sambo må ligge lamme ungen om natta for ellers våkne æ bare av han å da får æ jo ikke sove igjenn[&:] kjempekoseli..
går til behandling ja å det hjelpe vel på å rette bekkene opp,men no e det jo sånn at bekkene bare blir mer slarkatt fremover å forberede sæ på fødsel..[&o] 
for min del går det nokk ikke over etter fødsel..sleit jo me det da æ blei gravid,men e jo lov å håpe..

lindaen:blir du satt igang pga bekkene ditt??anbefale dæ å dra å få behandling rett etter fødsel så bekkene ditt "gror" rett sammen..huff vet du ikke har hatt det nokka lett heller å føle veldi me det.ja håpe vi snik først i køa[;)]

ORIGINAL: Alicia85

lindaen:blir du satt igang pga bekkene ditt??anbefale dæ å dra å få behandling rett etter fødsel så bekkene ditt "gror" rett sammen..huff vet du ikke har hatt det nokka lett heller å føle veldi me det.ja håpe vi snik først i køa[;)]

Ja, me stor sannsynlighet.. Æ bær ungen helt helt ute, rett oppå skambeine på en måte, så jordmora syns d va en risk å ta å få en kjempe stor unge ligganes oppå der.. D e ikkje så mye mere Linda å ta av, så ho syns d beste ville være å sette i gang så æ ikkje blei ødelagt for allti.. Æ gikk til behandling sisst åsså, me ho Matilda, men den her gangen har æ ikkje fått ringt enda.. Fikk navn til ei dama æ sku ringe, men æ har rota bort lappen å alt.. Syns alt e bare stress å kav for tida..

huffda ikke nokka særli detta nei[&o] håpa å på å bli sotte igang men jordmor sir æ e så sterk å flink at det går bra[:(] æ e sånn som late som alt e ok for utenforstående..e heller ikke mye asta å ta av heller kjenne æ..vil helst bare være aleina å skrike i det siste..ungen e jo å blitt så stor at æ kjenne absolutt alt ho gjør der inne å i ribbeinan mine[:o] huff e altfor lenge igjenn syns æ..blir vel litt lettere etter fødsel når kg fremme på magen forsvinn[8|] 
nei syns det e helt jævli asså..
æ går til behandling hos en fyr i nordkjosbotn..funke jævli bra..han knekk opp hele kroppen itillegg til bekken,pluss nåle da..utroli underli skrue men vet tydelivis ka han gjør.

ORIGINAL: Alicia85

huffda ikke nokka særli detta nei[&o] håpa å på å bli sotte igang men jordmor sir æ e så sterk å flink at det går bra[:(] æ e sånn som late som alt e ok for utenforstående..e heller ikke mye asta å ta av heller kjenne æ..vil helst bare være aleina å skrike i det siste..ungen e jo å blitt så stor at æ kjenne absolutt alt ho gjør der inne å i ribbeinan mine[:o] huff e altfor lenge igjenn syns æ..blir vel litt lettere etter fødsel når kg fremme på magen forsvinn[8|] 
nei syns det e helt jævli asså..
æ går til behandling hos en fyr i nordkjosbotn..funke jævli bra..han knekk opp hele kroppen itillegg til bekken,pluss nåle da..utroli underli skrue men vet tydelivis ka han gjør.

Må du kjøre helt dit eller? Æ klare ikkje å kjøre så langt, fikk beskjed om å kjøre minst muli åsså.. Betale du nåkka? Æ har ikkje hadd nåkka å klage til jordmora om før den her timen, da kom ALT! Å d va godt å bli tadd på alvor.. HAr lagt på mæ nesten 10 kilo på en måned, på kun vann.. Ho så godt kor hoven æ e.. Å d e så dritt ondt i tillegg, kjennes ut som fingra å fota ska revne.. Ho sa at æ måtte ikkje finne på å få 3 unga, for d kom ikkje kroppen min til å tåle.. Men æ har INGEN plana om 3, så den e no HELT grei..

kjøre helt inn dit ja,men e jo sambo som kjøre[:)] e svindyrt så har fått pengestøtte av familien til sambo for dem syns ikke æ ska ha ondt.å viss det hjelp så e dem villi å betale..kjempekjekt!!
ja sku å klage til jm sist,men da av en eller merkeli grunn va æ i godt humør..ka e oddsa for det liksom[:@][:@]
huff merke æ har fått litt vann å syns det e hesli så klare ikke tenke kordan det egentli må være for dæ stakkar[:(] 
neij skal heller ikke ha flere..

ORIGINAL: *LiLLa*

off...føler m deg..hadde det likeens.....helt for jævlig...men nå er det ikke lenge til du har gullet ditt i fanget ditt[:)]

forhåpentlivis..kom ut om 3 uke[:)] 38 uke ifølge mensenterminen[8|] i uke 37 passe å fint,men kun viss ho e klar da selvfølgeli[;)][:-]*håpehåpe*

Syns ikke det var så langt innlegg jeg, bare seks linjer jo! Haha.

Mer seriøst, ja det er kjiipt å være gravid og jeg har enda flere uker igjen enn deg, også på det varmeste skal jeg være størst, deilig det! NOT!

Back
Topp