Sasja - vært hos gyn?

lenemor

Forumet er livet
God morgen Sasja. Sitter her og lurer på om du har vært hos gyn. og testet jeg da vet du. Krysser fingrene for at du snart logger på med et positivt resultat!![:D]
 
Jeg skal ditt kl 1 i dag.. Er så redd for å bli skuffet...
Har du testet i dag?
Gratulerer...........
 
testet i dag? Nei, jeg testet positivt for 2,5 uker siden jeg. Skal til jordmor i dag![:D]
 
Huff jeg føller ikke med jeg.... Men skal bli gøy med jordmor besøk da.. Skal du ha UL?
Jeg skal på innvendig UL i dag..
 
 
skjønner godt at du roter litt - vi er jo så mange her inne....
 
Nei, ingen ul - det får jeg vel ikke før om et par måneder regner jeg med... i alle fall ikke så lenge jeg er frisk og alt er normalt... (og det gjenstår å se[;)]). Regner med at det bare er sjekk av urinprøve, litt veiing og måling, og så får jeg vel helsekort for gravide[:D]
 
Kl 13??? Det er NÅ det!!!
KRYSSER FINGRENE FOR DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Hei alle sammen.. Jeg venter litt til jeg med å komme til dere.. har jo ikke hatt eggløsning siden november jeg!
Der ligger masse egg å venter på å komme ut, så begynner jeg på pergo i morgen.. 2  tabletter om dagen...
 
HAHA da passer brudekjolen...
(vi får ta den i stede for å gråte)
 
Jaja... se på alt det positive!!!!
Jeg var gld jeg kunne bruke bunaden min i bryllupet til broren min etc... alt for ikke å være deppa for at jeg ikke var gravid!
Jeg hadde ikke eggløsning på laaaang tid jeg heller (gikk opptil et år uten mensen...) - men klarte etter hvert å få den i gang igjen, og på et tidspunkt klarte vi å få en spire også!
Det blir din tur!

Lykke til med pergo!
Gleder meg til å ønske deg velkommen om en stund!
 
Godt å se at du kan se det positive i det.... Flott at dere fant ut av det i alle fall - nå som dere kommer igang med behandling er det jo håp igjen!
 
Lykke til!![:D]
 
Back
Topp