SAS vs Norwegian

Hylei

Elsker forumet
Testa ut for å se hva som var billigst å fly med i September, og SAS var billigst...
Trodde da virkelig at Norwegian skulle være billigst?

vanligvis er norwegian billigst, men ville heller betale litt mer for service! har flere ganger opplevd åfå ELENDIG service hos norwegian![:)]

SAS er som regel billigst LENGE før, mens Norwegian er best når det nærmer seg ;)

Bodø - Stavanger - ca 2200 kr med Norwegian + 100 kr bagasje
Bodø - Stavanger - ca 2000 med SAS

Så her er det ca likt.

Nopes.. Med alle avgifter og ++++ hos Norwegian ender det som regel opp på det samme eller mer uansett. Flyr KUN SAS pga betingelser og service. Hjelper at det som regel ikke er dyrere. [;)]

Når jeg har flydd Oslo-Trh de siste gangene har Norwegian vært billigst hver gang. Har ikke funnet billetter hos SAS til under 550. Ikke noe problem å få til 399 el 299 hos Norwegian. Men det er klart det lønner seg å ikke ha bagasje. Har aldri hatt noe problemer med Norwegian, og ang pris kan det nok være avhengig av strekningen du skal fly.

ORIGINAL: 1980

Når jeg har flydd Oslo-Trh de siste gangene har Norwegian vært billigst hver gang. Har ikke funnet billetter hos SAS til under 550. Ikke noe problem å få til 399 el 299 hos Norwegian. Men det er klart det lønner seg å ikke ha bagasje. Har aldri hatt noe problemer med Norwegian, og ang pris kan det nok være avhengig av strekningen du skal fly.

Jeg flyr ca en gang i mnd, og jeg kan ikke velge dager og tider fritt. Så jeg kan ikke surfe etter billigbilletter hos Norwegian. Må ta det som passer best og er billigst, og det er som regel SAS. Kommer det på ca like mye, velger jeg SAS.

Back
Topp