SARI

bleiesmurfen

Elsker forumet
sitter her å leser gjennom noen tråder, og hei - du er jo GRAVID jo snuppa! [:D]
 
GRATULERER!!!

 
Er så glad på dine vegne vennen! [:D]
krysser alt jeg har, men jeg er sikker på at det går bra denne gangen! [:)]
 
*knusekos* fra bleiesmurfen [:)]
 
 
 
Helt fantastisk. Har vel gratulert deg på tre ulike tråder nå, men det er jo sååååååååååååååå morsomt når det klaffer for hvertfall en av oss. Gratulerer igjen[:D]
 
ORIGINAL: Muppa

ojojoj....grattis !!!!
 
Hei Bleiesmurfen, min skjønne venn[:D]

Ja jeg er det, og er livredd... Er så redd for å miste igjen, klare ikke å tenke på annet. Skulle ønske jeg kunne bli lagt i kunstig koma noen mnd, iallefall til jeg er lenger enn sist. Er ikke samme gleden som sist, eller det er jo det. Men jeg tør ikke slippe det løs/ut. Venter liksom bare på at jeg skal begynne å blø[:(][>:][X(]

Men jeg/vi håper for alt i verden at vi har en liten baby i armene våre om ca 8 mnd.

Hvordan går det med deg da[:D] Noe nytt? Kjenner du noen symptomer kanskje, etter lørdagskosen[8D] Håper på det beste for deg og din kjære.

Stoooooooooooooooor varm klem fra meg til deg Babe!!
 
Hei Venterispenning[:D]

Tusen takk. Du har vært flink då, giddet å gratulere 3 ulike steder[:)]
Håper det klaffer for deg også snart. Det hadde vært utrolig kjekt.
Masse lykke til.

Stoooor klem fra SAri
 
Tusen takk Babyhåp og Muppa[:D]

Håper det går bra denne gangen, og at dere også får en spire i magen.

Stooooooor klemsi fra Sari
 
ORIGINAL: SARI

Hei Bleiesmurfen, min skjønne venn[:D]

Ja jeg er det, og er livredd... Er så redd for å miste igjen, klare ikke å tenke på annet. Skulle ønske jeg kunne bli lagt i kunstig koma noen mnd, iallefall til jeg er lenger enn sist. Er ikke samme gleden som sist, eller det er jo det. Men jeg tør ikke slippe det løs/ut. Venter liksom bare på at jeg skal begynne å blø[:(][>:][X(]

Men jeg/vi håper for alt i verden at vi har en liten baby i armene våre om ca 8 mnd.

Hvordan går det med deg da[:D] Noe nytt? Kjenner du noen symptomer kanskje, etter lørdagskosen[8D] Håper på det beste for deg og din kjære.

Stoooooooooooooooor varm klem fra meg til deg Babe!!

 
skjønner veldig godt at du er nervøs vennen [&:] kjenner den følelsen ja [&o] 
kjenner på symptomer, ting som er normalt/unormalt, MÅ se på papiret etter dobesøk mm [8D]
men det SKAL gå bra denne gangen SARI! [:)]
 
jeg begynte med litt blod som gikk over i spotting på dag 26 [8|] så jeg venter bare på at tanta skal komme inn, og ikke bare stå ute på trappa [:@]
så lørdagskosen ga nok ingen resulater. ikke uventet [:'(]
men jeg er egentlig blitt likegyldig [8|] forsvarsmekanismer vil jeg tro [&o]
 
men nå skal vi ha skikkelig pause. som i pause på ordentlig [:D]
jeg skal gå til akupunktur og ha "sommerferie" uten telling av dager, symptomjakt, og håp og fryk i berg og dalbane [X(] 
jeg skal la tanker og psyke få ferie fra dette. kose meg med litt vin ute på verandaen på late sommerkvelder og bare nyte sommeren! [:)]
så håper jeg at noen nåler kan gjøre susen, og at jeg fnner igjen optimismen min etterhvert [:)] akkurat nå ser jeg ikke så lyst på det desverre [&o]
 
men jeg blir veldig glad når det lykkes for dere andre da! [:D]
og nå venter jeg bare på muppas jubelbrus! [:D]
 
god sommer og fra bleiesmurfen
 
Du skriver som jeg ville sagt det selv, lille venn...

Kos deg/dere med pausen og SKIKKELIG NYT SOMMEREN, DET MED VIN PÅ VERANDEREN HØRTES DEILIG UT[8D][8D][:D][:D]

Så kommer dere STERKERE tilbake til høsten en gang. Jeg GLEDER meg til å høre hvordan det går med deg/dere. Men håper det blir litt mld her inne gjennom sommeren også.

Uansett så vil jeg ØNSKE DEG EN HJERTELIG FIN SOMMER

STOOOOOOOOOOOR SOMMERKLEMSI FRA SARI
 
Ps!!!!!!!!! HAR DU BURSDAG I DAG?????????????????????
 
Gratulere så mye sari[:D][:D][:D][:D][:D]
 
Tusen takk Bluebabe!!!

Håper det blir din tur snart[:D]
 
Tusen takk Nesing!!!!!!

Håper virkelig at det går fint denne gangen...

Søt gutt du har forresten, jeg vil også ha en sånn[:D]

Klemsi
 
Tusen takk Lucine
 
gratulerer med spiren, Sari[:D]
 
TUSEN TAKK GO*MAMMAN*
 
ORIGINAL: SARI

Ps!!!!!!!!! HAR DU BURSDAG I DAG?????????????????????

 
ikke jeg, men snuppa mi [:D]
 
Åhhhhhhhhh, det visste jeg jo[:D]

GRATULERER MED OVERSTÅTT BEGGE 2
 
Tusen takk Maria_Theresa[:D]

og alt annet for at det skal gå fint denne gangen[:D]

Ser du har en spire i magen du også. Gratulerer så masse, håper alt går fint med dere.

Klem
 
TUSEN TAKK BLOMST85
 
Gratulerer masse!!!!!!
 
Back
Topp