SARAH=))

Cizza03

Forumet er livet
DET ER VEL I MORGEN DERE SKAL PÅ FORSAMTALE???[;)]

LYKKE TIL[:D][:D]
,HÅPER DERE FÅR STARTE OPP MED EN GANG[:D][:D][:D]

ORIGINAL: CiZzYeN

Signerer denne, dette skal bli spennendes venter spent på rapport i morgen hvordan det gikk

ORIGINAL: CiZzYeN

lykke til.[:)]

Lykke til [:)]

ORIGINAL: Solvilha2

Lykke til [:D]

Dere er så søte. Ja, idag var vi på forsamtale.. Det var veldig rart egentlig synes jeg.. Vi var jo de yngste da, men jeg tror egentlig jeg visste mest om hva vi skal igjennom og hadde de "lureste" spm (huff, litt skummelt og si, tenk om noen av de andre også er her inne...), men det takker jeg dere for, alt jeg har lært har jeg lært meg her inne[:D] Men, vi ble litt skuffa da, skal ringe inn mens når den kommer i slutten av april, så får vi tilsendt alt av resepter og div.ark, så blir det innsett i uke 25 om det klaffer seg sånn. De hadde kjempe fult fremover så vi måtte lure til oss plassen i uke 25 ellers hadde det blitt etter sommeren.. Hadde så håpt jeg kunne starte nå med engang, med det gikk ikke. Men, uke 25 er bedre enn ingenting.. Eneste dumme da er at jeg nettopp har bestilt tur til utlandet med en venninne fra torsdag den uken, det må jeg prøve å endre på, vil ikke miste muligheten til IVF før sommeren av den grunn... Håper venninnen min mener det samme.. Men, VI ER I GANG!!! Det er det viktigste..[:D]

Så bra! Da rekker dere jo et forsøk før sommeren[:)] Greit å være i gang.
Håper det ordner seg med den turen din også[:)]

Det var jo flott da at du får ditt første forsøk før sommeren, du er nok heldigere enn de fleste tenker jeg, tror nok at det blir vanskelg å få sin første IVF før sommeren med forsamtale så sendt, men man hvet jo aldrig da.

Ja, de var veeeldig forsiktige med å love noen ting, og som hun sa ville hun ikke "holde" plassene av til noen, men hun skrev meg opp i uke 25, så nå får denne forbanna tr gjøre som jeg vil for engangs skyld og det er å i det minste komme i rute de 2 neste mnd[;)] Men, det er ingen garantier for uke 25 altså, bare et sterkt kanskje...*håper så at det går vår vei nå altså*

Da får vi krysse fingren for at tanta kommer når ho skal, og at dere får tatt ett forsøk før sommer'n. Lykke til. [:)]

Back
Topp