B
babymaker
Guest
det skal jeg og min samboer bake nå til våres familie og kjente
jeg skal ikke ha noe
men vil glede andre jeg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
takk for at jeg ikke er aleneÅ herregud,jeg kjenner jeg blir skikkelig forbanna på den svigermora di. Har jeg forstått det riktig at dere bor hos henne en periode? Ok det evt er hennes hus,men plager det henne da?? Kjærring!
jeg sier at legen/jordmoren ikke er bekymret og spiser det jeg orker og det jeg har lyst på som jeg har fått beskjed av legen omÅ herregud! Trur jeg bare må hive meg på svar fra tidligere innlegg og si at det har for f ikke hu noe med!
Greit nok hu kanskje er bekymra,men herregud da. Hvis lege og jordmor ikke er bekymra så er det ikke noe problem! Har du sagt fra til henne? At du gjør så godt du kan og spiser det du klarer,men at det ikke er så lett?
Og at jordmor og lege sier det ikke gjør noe?
Jeg var dritkvalm etter en ryggoperasjon for mange år siden pga narkose. Var fremdeles på sykehuset og fikk intravenøs næring pga jeg ikke orket å spise. Var ille nok med væske.
Så kommer det et hespetre av en lege på en kort visitt,og sier: "hvis ikke du spiser noe snart så tar jeg vekk den intravenøsen din"
Sånn skikkelig bitchy! Som om det skulle hjelpe.. ja hvis jeg ikke får næring da slutter jeg nok å være kvalm.. eh.. noen folk er bare teite!
jeg måtte le når du skrev detHæ? forseint og bake? Behandler dere som småunger jo!
jeg skal si fra på en voksen måte jeg :/ men fy faen hvor såret jeg erDu er bare nødt til å fortelle henne at det er greit hvis hu er bekymret, men bør roe seg ned litt. Og si at det sårer deg. Si det på en ordentlig måte, og for guds skyld, ikke synk ned på hennes nivå. Vær mer voksen enn det hu er nå, og sett ned beinet.
jeg måtte le når du skrev detja
![]()
Jeg skal si fra jeg ;-) orker ikke dette noe mere :'(Trur jeg hadde bedt den kjærringa ryke og reise! Det er jo en ting at dere bor HOS HENNE, men dere er da for guds skyld voksene mennesker..
Takk <3 jeg skal si fraJa, da forteller du hvor såret du blir. Du er faktisk bare nødt til å sette ned beinet og ikke bli herset mer av henne. Jeg hadde aldri finni meg i en slik behandling. Ikke for alt i verden er det verdt det, å gå rundt å føle det sånn. Du et verdt mer enn det.
jepp hahaJa,si fra. Sikkert fornuftig å ta det på en ordentlig måte. Og så kan du jo telle til 10 med visualisering ala Nemi ;-)
mhm ! værste jeg visste før, nå HATER jeg det !Høres bra ut.. og sleng gjerne med at du kjefter nok på deg selv for at du ikke får i deg noe (for det gjør du vel kanskje?) ,så du trenger ikke hjelp til det.
Det er det værste jeg vet når folk kritiserer meg for ting jeg fint klarer å kritisere meg for selv.