Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Men deg går veldig fort oppover i starten! Så det er inspirerende. Dessverre er man uansett aldri helt trygg heller, jeg mista da det var 98.2% sjans for at det skulle gå bra61,8%Skummelt tall
Så jeg prøver egentlig å ikke henge altfor mye i denne tråden.Ja tror jeg skal la vær å se på den tabellen for det var ikke så oppløfyendeMen deg går veldig fort oppover i starten! Så det er inspirerende. Dessverre er man uansett aldri helt trygg heller, jeg mista da det var 98.2% sjans for at det skulle gå braSå jeg prøver egentlig å ikke henge altfor mye i denne tråden.
Men de aller fleste sa skjer tidlig, så sjansen for at vi har terminspire nå er god altså!Ja tror jeg skal la vær å se på den tabellen for det var ikke så oppløfyende
Jeg er ikke mer enn 3+5 så er ganske tidlig ennå. Tror nok jeg klarer å slappe av mer etter tul 30.mars når jeg forhåpentligvis ser et lite blinkende hjerteMen de aller fleste sa skjer tidlig, så sjansen for at vi har terminspire nå er god altså!