Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har satt inn et embryo som ble fryst ned når jeg var 34, så selv om jeg er 36 nå fyller jeg ut 34 i kalkulatoren Får litt bedre odds daJa. Hvor gammel du var ved unnfangelse
Absolutt!Jeg har satt inn et embryo som ble fryst ned når jeg var 34, så selv om jeg er 36 nå fyller jeg ut 34 i kalkulatoren Får litt bedre odds da
Når vi holdt på var de ganske bestemt på å bruke opp de man hadde før nytt uttak. Nå fikk vi aldri så mange embryo fra hvert forsøk da, så usikker på om jeg ville turt å ikke sette inn et som såg fint ut og håpe det overlevde tining og frysing.Absolutt!
De anbefalte meg egentlig å bruke alle tre forsøkene for å "samle opp" mest mulig i frysern. Men så ville skjebnen det annerledes
Vi hadde et ferskforsøk, som ikke gikk bra. Nå er vi på fryseforsøk etter 2 mnd i fryseren. Der ligger det noen få egg igjen nåNår vi holdt på var de ganske bestemt på å bruke opp de man hadde før nytt uttak. Nå fikk vi aldri så mange embryo fra hvert forsøk da, så usikker på om jeg ville turt å ikke sette inn et som såg fint ut og håpe det overlevde tining og frysing.
Første runde fikk vi ingen på frys, andre runde fikk vi 1 "fersk" baby og 1 på frys som nå er 6+3 i magen. Veldig spent på ultralyd i morgen for å se om det er noe liv der.Vi hadde et ferskforsøk, som ikke gikk bra. Nå er vi på fryseforsøk etter 2 mnd i fryseren. Der ligger det noen få egg igjen nå
Spennende! Jeg krysser fingreneFørste runde fikk vi ingen på frys, andre runde fikk vi 1 "fersk" baby og 1 på frys som nå er 6+3 i magen. Veldig spent på ultralyd i morgen for å se om det er noe liv der.