Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har satt inn et embryo som ble fryst ned når jeg var 34, så selv om jeg er 36 nå fyller jeg ut 34 i kalkulatorenJa. Hvor gammel du var ved unnfangelse![]()
Absolutt!Jeg har satt inn et embryo som ble fryst ned når jeg var 34, så selv om jeg er 36 nå fyller jeg ut 34 i kalkulatorenFår litt bedre odds da

Når vi holdt på var de ganske bestemt på å bruke opp de man hadde før nytt uttak. Nå fikk vi aldri så mange embryo fra hvert forsøk da, så usikker på om jeg ville turt å ikke sette inn et som såg fint ut og håpe det overlevde tining og frysing.Absolutt!
De anbefalte meg egentlig å bruke alle tre forsøkene for å "samle opp" mest mulig i frysern. Men så ville skjebnen det annerledes![]()
![]()
Vi hadde et ferskforsøk, som ikke gikk bra. Nå er vi på fryseforsøk etter 2 mnd i fryseren. Der ligger det noen få egg igjen nåNår vi holdt på var de ganske bestemt på å bruke opp de man hadde før nytt uttak. Nå fikk vi aldri så mange embryo fra hvert forsøk da, så usikker på om jeg ville turt å ikke sette inn et som såg fint ut og håpe det overlevde tining og frysing.
Første runde fikk vi ingen på frys, andre runde fikk vi 1 "fersk" baby og 1 på frys som nå er 6+3 i magen. Veldig spent på ultralyd i morgen for å se om det er noe liv der.Vi hadde et ferskforsøk, som ikke gikk bra. Nå er vi på fryseforsøk etter 2 mnd i fryseren. Der ligger det noen få egg igjen nå![]()
Spennende! Jeg krysser fingreneFørste runde fikk vi ingen på frys, andre runde fikk vi 1 "fersk" baby og 1 på frys som nå er 6+3 i magen. Veldig spent på ultralyd i morgen for å se om det er noe liv der.