Sannsynlighet for at dette går bra

80,2... men den stemme vell ikke helt når d e IVF? Man har vell større risiko før at d går galt da?

på hvilken måte er det større sjanse for at det kan gå galt?
Sjansen er større for exu ved IVF da embryoet kan feste seg feil når det blir ført tilbake i livmor via kateter. Ellers har jeg ikke funnet noe konkret bevis/kilde på at det er større sjanse for spontanabort. Muligens en større sjanse for spontanabort kan sees ved at mange ofte er eldre når de går gjennom IVF. Men høy alder i seg selv er en økt risiko for SA, uavhengig om det er IVF eller ikke. Dette er ihvertfall det flere ulike leger har fortalt meg :)

på hvilken måte er det større sjanse for at det kan gå galt?
Sjansen er større for exu ved IVF da embryoet kan feste seg feil når det blir ført tilbake i livmor via kateter. Ellers har jeg ikke funnet noe konkret bevis/kilde på at det er større sjanse for spontanabort. Muligens en større sjanse for spontanabort kan sees ved at mange ofte er eldre når de går gjennom IVF. Men høy alder i seg selv er en økt risiko for SA, uavhengig om det er IVF eller ikke. Dette er ihvertfall det flere ulike leger har fortalt meg :)

Hmmm, æ bare syns æ har lest at det va større risiko med ivf, men har ikke nå faglig begrunnelse førr det.. men kansje d ikke e det. Det e jo gjerne flere forskjellige grunna til at man treng ivf, så kan jo vær derfør d mange ganga går galt der..

78.9 % :)

90,3% (endelig over 90!)

Back
Topp