Sannsynlighet for at det vil gå bra❤️

95% :Heartpink føles som en stor milepæl å nå det tallet. Har hadde veldig stor skyldfølelse med at jeg har for høy bmi, som gjør at det blir større risiko i svangerskapet. Men alt ser fint ut hos jordmor og lege, har masse symptomer som viser at jeg fortsatt er gravid :love7begynner å tro ordentlig på at dette går
Anbefaler Drsterlingobgyn på Instagram. Hun la akkurat ut et fint innlegg hvor hun svarte på bekymring fra en som var gravid med høy BMI. BMI er tross alt bare en av veldig mange andre faktorer som -kan- spille inn. Tror det er den 5. nyeste posten hennes ❤️

Anbefaler Drsterlingobgyn på Instagram. Hun la akkurat ut et fint innlegg hvor hun svarte på bekymring fra en som var gravid med høy BMI. BMI er tross alt bare en av veldig mange andre faktorer som -kan- spille inn. Tror det er den 5. nyeste posten hennes ❤️
Takk! Skal sjekke ut :Heartpink

82,1% :love7 Nå teller jeg bare ned til UL om 1,5 uke! Da er jeg 7+1.Om jeg ser et bankende hjerte da så er sannsynligheten 91% og da tror jeg at jeg kan roe meg bittelitt i hvertfall! Samtidig syns jeg at jeg leser om sååå mange som mister i uke 7/8:nailbiting:

Back
Topp