Førstebarn2023
Blir kjent med forumet
Første gang her også. Veldig redd for å misteKjenner også på de samme følelsene. Er første gang for meg og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første gang her også. Veldig redd for å misteKjenner også på de samme følelsene. Er første gang for meg og
Anbefaler Drsterlingobgyn på Instagram. Hun la akkurat ut et fint innlegg hvor hun svarte på bekymring fra en som var gravid med høy BMI. BMI er tross alt bare en av veldig mange andre faktorer som -kan- spille inn. Tror det er den 5. nyeste posten hennes95% føles som en stor milepæl å nå det tallet. Har hadde veldig stor skyldfølelse med at jeg har for høy bmi, som gjør at det blir større risiko i svangerskapet. Men alt ser fint ut hos jordmor og lege, har masse symptomer som viser at jeg fortsatt er gravid begynner å tro ordentlig på at dette går
Takk! Skal sjekke utAnbefaler Drsterlingobgyn på Instagram. Hun la akkurat ut et fint innlegg hvor hun svarte på bekymring fra en som var gravid med høy BMI. BMI er tross alt bare en av veldig mange andre faktorer som -kan- spille inn. Tror det er den 5. nyeste posten hennes