Sannsynlighet for at det går bra

Hater at jeg ikke er slank altså. Sjansen for at det går bra synker så voldsomt. Misunnelig på dere som ligger langt over 80 :eek:❤️
Jeg er langt ifra slank... :confused: men fremdeles 87,7% nå. Hvor langt er du på vei? Det har jo selvsagt også mye å si :Heartred
 
84,8%
 
91% :angelic:
Krysse fingrene!
Fikk noen minutter med kramper inni livmora i sta. Da ble jeg så redd at utmattelsen forverret seg brått og jeg sovna tvert til utpå kvelden :hungover:
 
Fant noe interessant på nettet :D

"If you are pregnant, have no vaginal bleeding, and are without other risk factors (such as being older, smoking, drinking, or having an infection), most estimates suggest that your odds of having a miscarriage after seeing a fetal heartbeat are about 4%.

The risk drops each week of gestation from week six through nine. One study found the overall risk—past eight weeks, with a normal prenatal visit—to be 1.6% or less"
https://www.verywellfamily.com/miscarriage-heartbeat-ultrasound-odds-2371536

Skal inn på første svangerskapskontroll i uke 6, da sjekker de vel etter hjertelyd? (vet ikke om artikkelen bare gjaldt ultralyd-hjertelyd). Å være oppe på 96% allerede ved uke 6 hadde vært fantastisk! Får håpe kildene var troverdige :p
 
Fant noe interessant på nettet :D

"If you are pregnant, have no vaginal bleeding, and are without other risk factors (such as being older, smoking, drinking, or having an infection), most estimates suggest that your odds of having a miscarriage after seeing a fetal heartbeat are about 4%.

The risk drops each week of gestation from week six through nine. One study found the overall risk—past eight weeks, with a normal prenatal visit—to be 1.6% or less"
https://www.verywellfamily.com/miscarriage-heartbeat-ultrasound-odds-2371536

Skal inn på første svangerskapskontroll i uke 6, da sjekker de vel etter hjertelyd? (vet ikke om artikkelen bare gjaldt ultralyd-hjertelyd). Å være oppe på 96% allerede ved uke 6 hadde vært fantastisk! Får håpe kildene var troverdige :p
De lytter nok ikke etter hjertelyd i uke 6 er jeg redd. Men man kan se det på ultralyd ja :)
 
86,6%
 
Åja, fikk høre av en venninne at de gjorde det, men hun var kanskje senere på første svangerskapskontroll.
Tror ikke jordmor fant noe hjertelyd med doppler på meg før i uke 14. Men fikk høre hjertelyd 7+3 når jeg hadde innvendig ul :)
 
Back
Topp