Sannsynlig at det går bra? :D

Tjohoi

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Juliknøttene 2022
Hei jenter :D
Ja, jeg er litt stressa om dagen! Prøver så godt jeg kan å tenke positivt denne gangen og er mindre stress enn tidligere! Men, tanken slår meg i ny og ne gitt.
Har hatt sa to ganger tidligere og håper nå at dette går inn i mål<3 Vært på ul to ganger og sist på Fredag hvor jeg så ett lite nurk med ett bankende hjerte:D
Er nå 7+3 og lurer på hva dere tenker? Ville dere begynt å glede dere ordentlig nå og er sannsynligheten større for at det skal gå bra nå som jeg har kommer såpass "langt"?

Hilsen en bittelitt stressa jente

Syns du skal prøve å slappe av! Du har jo sett et hjerte som banker, og da sier de jo at sjansen for at det går bra øker :-) Og det gjør det nok! Gratulerer så mye :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, prøver å slappe av og nyte alt så godt som mulig :) Takk så mye! Det samme til deg :)

Sist svangerskap var jeg til ul hos gyn i uke 9. Jeg spurte hva sjansen var for at dette gikk bra var, og han gliste stort og sa 99,9% :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Åååå så godt å høre bondemamma:) tusen takk!! jeg har egentlig fått ul neste fredag hos privat, men vurderer å avbestille for det kan umulig være bra for lille spire med all denne ul? Har time hos min gynekolog den 8 august, men føler det er så lenge til :)

Nei det er ikke nta med for mye ul. ( er derfor myndighetene har en ul oppsatt i svangerskapet, hvis alt er normalt) en trenger ikke mer ul men jeg ville og ha tidlig for å sjekke. I uk har de en i uke 12 i tillegg til ordinær ultralyd.

Det er ikke farlig med ul,sist svangerskapet hadde jeg sikkert 20 ul tilsammen

Sent from my iPhone using BV Forum

Har googlet litt og ser at helsedirektoratet sier det ikke er bevist skadelig. Klikk.no o.l sider skriver det er skadelig. Stoler på helsedirektoratet mer enn klikk.no :)

Tusen takk alle sammen, da tror jeg at jeg skal ta meg en tur til en liten ul neste fredag:D godt å følge med på at alt står bra til dere inne <3 Så godt å ha dette forumet!

Det er nok værre for babyen at mamman går og er bekymret enn litt ul stråler en sjelden gang ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Åååå så godt å høre bondemamma:) tusen takk!! jeg har egentlig fått ul neste fredag hos privat, men vurderer å avbestille for det kan umulig være bra for lille spire med all denne ul? Har time hos min gynekolog den 8 august, men føler det er så lenge til :)
Har hørt at det ikke skal være farlig. Hadde selv 13-15 ultralyder forrige svangerskap (kun 2 som var utenom medisinske grunner). Ultralyd er jo ikke stråler: http://www.babyverden.no/Gravid/Kontroller/10-kjappe-Ultralyd/

Helt sant!
Var i mitt siste svangerskap det var snakk om at d ikke var bra. Godt det ikke er det :)

Back
Topp