Sanndrømt?

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Tror dere man kan være det?
Jeg har vært det 2 ganger nå! Først drømte jeg at jeg ikke fikk skoleplass og dagen etter fikk jeg brev i posten om at jeg ikke hadde fått plass..
Også drømte jeg dagen før jeg skulle til helsesøs at jeg var hos helsesøs og dagen etter var vi hos helsesøs og adrian fikk et san plastikk te-sett og leke med til bamsene. Også ga han det fatet til meg og da kom jeg på at akkurat det skjedde i drømmen også. At han ga meg det fatet og det var rosa. Nesten som dejavu bare at jeg var sikker på og ha drømt det..

her om dagen drømte jeg at jeg fikk penger på konto. Og da jeg sjekket kontoen dagen etter hadde det kommet inn penger til meg. Penger jeg har ventet på en stund. Har drømt om ting som har skjedd før også men husker ikke hva[:D]

håper ikke jeg er sanndrømt - for jeg har drømt to netter at jorden blir angrepet av romvesner [&:][:(][&:]

Er litt moro da[:D]  Føler meg nesten litt synsk her[8D] haha.

ORIGINAL: MiaMamma

håper ikke jeg er sanndrømt - for jeg har drømt to netter at jorden blir angrepet av romvesner [&:][:(][&:]
Uff guu det håper ikke jeg heller du er[:o]

Ja trur det e fult mulig og vær sanndrøm,det e farn min og den eine svigersøstra mi,farn min drømte om faren sin flere mnd før han døde og det e litt ekelt og tenk på

Back
Topp