sangtekst, noen som vet ?

LilleeMille

Gift med forumet
Jeg hørte en sang for noen dager siden å klarer ikke glemme hvor fin den var. Husker ikke helt hvordan teksen var, men den hadlet om hvor fort barna våre vokser opp og at vi må nyte tiden nå. Ikke mye til hjelp, men håper noen kanskje kan hjelpe meg med hvilke sang dette er :)

Det var en mann som sang den :)

Norsk eller engelsk? :)

Husker du deler eller utdrag av teksten?

Nei, eller var noe med å stoppe opp og nyte tiden nå. Hørte ikke så godt etter da det var på foreldre møte i bhg de spilte den mens de viste bilder av barna våre det siste halve åre. Er en tekst om treffer midt i hjerteroten. I en stresset hverdag er det lett å glemme å slappe av og nyte de små øyeblikkene med barna.

Tenke å sende mail til leder i bhg å høre etter helgen hvis jeg ikke finner den før den tid :)

Nei, eller var noe med å stoppe opp og nyte tiden nå. Hørte ikke så godt etter da det var på foreldre møte i bhg de spilte den mens de viste bilder av barna våre det siste halve åre. Er en tekst om treffer midt i hjerteroten. I en stresset hverdag er det lett å glemme å slappe av og nyte de små øyeblikkene med barna.

Tenke å sende mail til leder i bhg å høre etter helgen hvis jeg ikke finner den før den tid :)
Det er ikke denne vel?

http://monicoroli.blogspot.no/2008/05/en-sang-om-hverdagen-med-sm-barn.html

Ungene mine komm hjemm med bildet av hånden å noen vers av denne på siden fra bhg♡♡...sitter å leser det hver dag:-)

Back
Topp