Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Spretty
takk takk [:)][:)]
Tror du det gjør noe om man bruker en sang som en venninne hadde i sitt bryllup?
De fleste sånne velkommen og takke sanger er jo funnet på nett.... hmmm....
ORIGINAL: Kvitre
ORIGINAL: Spretty
takk takk [:)][:)]
Tror du det gjør noe om man bruker en sang som en venninne hadde i sitt bryllup?
De fleste sånne velkommen og takke sanger er jo funnet på nett.... hmmm....
Tjah, det går jo an, men er kanskje litt kjedelig også?? Er mange gjester de samme?
Vi skal holde felles velkommentale vi, og så skal vi spørre en fadder av meg om han vil holde takk-for-maten-tale.
Ellers fant jeg noe mer:
Takk for maten sanger.
mel. bamses fOdselsdag
Naa er vi alle god
og mett og takker
pent for maten.
Og den som ikke er forsynt
kan spise opp salaten.
Etter god og gammel skikk
takker vi for det vi fikk
Alt som vi ikveld har faatt
det smakte kjempe godt.
Og de som var paa kjOkkenet
skal ha den stOrste aeren
For mat og drikke og til slutt
den prektige desserten
Massevis av deilig mat
flott servert paa fulle fat
Ta imot vaart komplement
gjennom denne sang
Om sangen ikke lyder bra
og stemmen er litt rusten
Er det fordi all maten nesten
har tatt fra oss pusten
Men det tar vi med et smil
for naa har vi faatt en hvil
Saa er stemningen paa topp
og magen sier stopp.
mel. Paal sine hOner
Naa er vi mette og takker for maten
Maaltidet her ble en riktig suksess
Vi takker alle / vi takker for praten
Takker for at vi fikk humre og le
Vi har spist
Vi har truffet venner
Vi har ledd
med dem som vi kjenner
Naa skal vi fortsette festen og gleder
oss til aa gjOre vaar fest til suksess.
mel. Vi tar en rungende
Vi takker verskapet
for deilig mat
vi takker gjestene
for all vaar prat
Naa skal vi sammen gi
et hOyt Hurra
for mat og drikke som
var veldig bra
Naa skal vi riste litt
paa rumpa vaar
(eller paa kroppen vaar)
For vi har stOle blitt
saa det forslaar.
Men bordets gleder ga
oss energi
Et ekstra hOyt hurra -
det roper vi
Og sjekk her:
[link=http://www.festabc.dk/frontpage.aspx?id=0&type=1&sc=1]http://www.festabc.dk/frontpage.aspx?id=0&type=1&sc=1[/link]
[link=http://www.bryllup.grefstad.com/sanger_takk_for_maten.html]http://www.bryllup.grefstad.com/sanger_takk_for_maten.html[/link]
Noe fornuftig? Har ikke sett gjennom alt akkurat [:)]
ORIGINAL: Destiny85
Jeg ser det er lagt inn en del gode forslag så trur ikke jeg kan komme med noe bedre.
Men... ikke meninga å være en sånn gledesdreper altså, men er det bare jeg som synes det er litt småharry med å skulle synge seg igjennom et bryllup?
Sist jeg var i et så rakk jeg jo ikke å bli kjent med personen jeg satt vedsiden av pga alle sangene[&:] Merka på stemninga at folk var ikke så ivrig på sangene heller...
ORIGINAL: * supermeg*
fader, inviter til treff, så skal jeg heller ta med sangene mine[8D] skal lese igjennom å se om det var noe fornuftige..
ORIGINAL: Hegepia83
ORIGINAL: Destiny85
Jeg ser det er lagt inn en del gode forslag så trur ikke jeg kan komme med noe bedre.
Men... ikke meninga å være en sånn gledesdreper altså, men er det bare jeg som synes det er litt småharry med å skulle synge seg igjennom et bryllup?
Sist jeg var i et så rakk jeg jo ikke å bli kjent med personen jeg satt vedsiden av pga alle sangene[&:] Merka på stemninga at folk var ikke så ivrig på sangene heller...
Synes det er koselig me sanger i bryllup jeg[:D]
Men selvsakt så er det jo grenser for mange det skal være å da.
Va i bryllup i går, og dær hadde brudeparet lage ett hefte med 4 sanger. + att jeg hadde laget en sang til venninnen min. Synes det var arti jeg iafall[;)] Men d var jo to morroe sanger å da. Og følte ikke det gikk mye tid til synging akkurat. Kvelden var jo lag den, og for de som ville, var det jo masse med tid til å bli kjent. Men det er jo sikkert noen som har masse mere sanger. SYnes faktisk det er meer kjedlig å høre på 8-9 stk som skal holde laaange taler. Men det er jo min smak da, så folk må jo få mene forskjellig[:D] Må få skryte litt av brudgommen da, synes han hadde fiiin tale, for han hadde lakt mye humor i den[;)] litt vitser å. Så var han litt ekkel med meg[8|] : -Husker du i går Hege, begynte han talen med... Husker du hva vi letet etter,men som vi ikke fant? jeg fant det i dag jeg , sa han, og slengte en rød stringtruse i fanget på meg[8|][;)][:D] hehe, han er jo ikke rætt på en flekk.. Holdt talen på en scene forran 140 gjester..